nieuwe webiste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Bardt, welkom op Helpmij :)

Wat heb je precies zelf aan deze website gemaakt behalve de inhoud gevult?
Het theme is namelijk gewoon gekocht: http://www.elegantthemes.com/gallery/gleam/

Daarnaast draait het op Wordpress.

Als er niets zelf aan gedaan is, behalve het invullen van de website dan zie ik dit als een vorm van reclame maken en zal ik de link moeten verwijderen.
Heb je deze mededeling nog doorgelezen?

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Beste Tha Devil,

Ik hou erg van Helpmij.nl en ik wil ook zeker niet de regels verbreken maar is het niet een beetje te overdreven om dit te zien als reclame voor het thema?
Ik zelf ben ook niet de beste in het maken van websites en er zijn er zeker niet veel mensen die zo even een thema zelf maken, de meeste zijn uiteraard gewoon gekocht maar vooral omdat er gewoon weinig mensen zijn die zo even een website maken, ik bedoel dus dat ik snap waarom Bardt een thema heeft gekocht, dat zou ik zelf ook doen. Maar Ik wil gewoon netjes zeggen wat Bardt ons gewoon vraagt, wat vinden wij van die website.

Nou Bardt aan jou,
Ik vind je website leuk, ik vindt het een leuk gekozen thema, alleen de tekst voor nu is een beetje te "amateur". Ik zie liever, en vooral voor een fotograaf dat de teksten wat groter zijn en er juist wat dure woorden instaan. Dat gaat ook vaak aan dat het sirieus is en ook heel netjes en profesioneel is. Wat ik even wil zeggen is dat je wat specifieker als fotograaf moet zijn, waarom moeten mensen naar jou toe gaan als fotograaf bijvoorbeeld en hoe jij de foto's dan ongeveer maakt, dus bijvoorbeeld in hele hoge kwaliteit.

Groet,

Beste paulb152,

Het gaat mij ook niet om het reclame maken voor het thema maar het reclame maken voor zijn werkzaamheden als fotograaf

Hey,

Ik wou hier helemaal geen commotie maken, en zeker geen reclame :).
Het thema is idd van elegantthemes gekocht (en is 'gewoon wordpress').

Zoals ik al zei: ik ben een totale leek op vlak van websites maken.
Voor mij was dit dus toch nog behoorlijk moeilijk...

Ik zal mijn eerste post verwijderen, omdat ik geen gedoe wil. Vind het wel jammer.

Groeten en toch bedankt voor de reacties.

Groeten

Beste Tha Devil,

Ik hou erg van Helpmij.nl en ik wil ook zeker niet de regels verbreken maar is het niet een beetje te overdreven om dit te zien als reclame voor het thema?
Ik zelf ben ook niet de beste in het maken van websites en er zijn er zeker niet veel mensen die zo even een thema zelf maken, de meeste zijn uiteraard gewoon gekocht maar vooral omdat er gewoon weinig mensen zijn die zo even een website maken, ik bedoel dus dat ik snap waarom Bardt een thema heeft gekocht, dat zou ik zelf ook doen. Maar Ik wil gewoon netjes zeggen wat Bardt ons gewoon vraagt, wat vinden wij van die website.

Nou Bardt aan jou,
Ik vind je website leuk, ik vindt het een leuk gekozen thema, alleen de tekst voor nu is een beetje te "amateur". Ik zie liever, en vooral voor een fotograaf dat de teksten wat groter zijn en er juist wat dure woorden instaan. Dat gaat ook vaak aan dat het sirieus is en ook heel netjes en profesioneel is. Wat ik even wil zeggen is dat je wat specifieker als fotograaf moet zijn, waarom moeten mensen naar jou toe gaan als fotograaf bijvoorbeeld en hoe jij de foto's dan ongeveer maakt, dus bijvoorbeeld in hele hoge kwaliteit.

Groet,

Bedankt voor deze reactie, ik geef je helemaal gelijk.
Eerstdaags pas ik de (template van de) website aan, alsook de tekst.

Groetjes

Het is niet zozeer commotie, meer dat het mij niet duidelijk is wat we precies moeten "checken" :)
Dat gecombineerd met het doek van de website komt op mij over als een manier om reclame te maken.

Als je meer aangeeft waar we exact naar moeten kijken en wat je er mee wilt bereiken krijgt de vraag al een heel andere insteek ;)

Jammer dat deze site niet meer te bekijken valt. Ik vind het ook altijd wel interessant wat anderen eventueel voor verbeter punten aandragen op een site.

Misschien een idee om een post te openen waarop iedereen zijn/haar site kan posten, zodat anderen daar commentaar op kunnnen geven? Ik zou het zelf best op prijs stellen.. Gratis feedback.. ;-) Of is dat ook tegen de regels?

Dat is ook het idee achter de Site Check, alleen verwachten we wel dat je er zelf iets aan gemaakt hebt.

Als je bepaalde systemen (betaald of gratis) gebruikt, vermeld dat dan en geef aan waar naar gekeken moet worden.

Nou Tha Devil, dit is wel een beetje streng van je.
Als ik dit zo lees hebben we het hier gewoon over iemand die zijn best heeft gedaan op een website: en wel op zijn EIGEN manier. Dat niet iedereen op een geavanceerde manier websites in elkaar kan draaien is nou eenmaal zo.
Tevens is het hier overduidelijk dat de betreffende persoon geen commerciële doeleinden voor ogen heeft en reclame maken is dus ook totaal irrelevant.

Voor deze persoon was het wellicht een overwinning dat hij 'een site had kunnen maken' en hij wilde dat duidelijk op een bepaalde manier uiten door, via dit forum, mensen zijn website te laten zien. En dat jij daar korte metten mee maakt is jouw keuze, maar, in mijn ogen, wel een hele brute.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan