Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste Tha Devil,
Ik hou erg van Helpmij.nl en ik wil ook zeker niet de regels verbreken maar is het niet een beetje te overdreven om dit te zien als reclame voor het thema?
Ik zelf ben ook niet de beste in het maken van websites en er zijn er zeker niet veel mensen die zo even een thema zelf maken, de meeste zijn uiteraard gewoon gekocht maar vooral omdat er gewoon weinig mensen zijn die zo even een website maken, ik bedoel dus dat ik snap waarom Bardt een thema heeft gekocht, dat zou ik zelf ook doen. Maar Ik wil gewoon netjes zeggen wat Bardt ons gewoon vraagt, wat vinden wij van die website.
Nou Bardt aan jou,
Ik vind je website leuk, ik vindt het een leuk gekozen thema, alleen de tekst voor nu is een beetje te "amateur". Ik zie liever, en vooral voor een fotograaf dat de teksten wat groter zijn en er juist wat dure woorden instaan. Dat gaat ook vaak aan dat het sirieus is en ook heel netjes en profesioneel is. Wat ik even wil zeggen is dat je wat specifieker als fotograaf moet zijn, waarom moeten mensen naar jou toe gaan als fotograaf bijvoorbeeld en hoe jij de foto's dan ongeveer maakt, dus bijvoorbeeld in hele hoge kwaliteit.
Groet,
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.