nieuwe website al 2 weken online maar niet overal zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merijnbosma

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Halloo,

Ik heb een nieuwe website gemaakt en 2 weken geleden online gezet maar nu kreeg ik van mensen te horen dat ze de oude nog te zien kregen zelf week of 1,5 later nog steeds... Hoe kan dat? En wat veroorzaakt dat en kan dat opgelost worden?

In mijn belevingswereld laat een browser toch gewoon wat ik op de webruimte zet, of niet?

Groeten Merijn

En wat zie je zelf als je on-line gaat?
Heb je de oude site geheel verwijderd?
Er is toch maar 1 index.html waar alles start?
Wordt de oude site ergens anders gehost?

Ron

Ik heb de hele public_html leeg gemaakt en vervolgens de nieuwe site inclusief nieuwe index.html ge-upload
Ik zelf krijg wel gewoon de nieuwe site te zien en op andere pc hier op werk en thuis ook. maar een collega thuis kreeg de oude te zien en nog een kennis kreeg ook de oude te zien.
De oude wordt nergens anders gehost

Spookachtig probleem; om welke website gaat het

Ik heb nog ff op wifocarr.nl zitten kijken maar het gedrag op IE7 en FF is heel anders.

Heb je de site echt radicaal veranderd of zijn er kleine verschillen?

Ron

Laatst bewerkt:
Oeps, had net mijn antwoord uitgebreid met

Ik heb nog ff op wifocarr.nl zitten kijken maar het gedrag op IE7 en FF is heel anders.

Heb je de site echt radicaal veranderd of zijn er kleine verschillen?

Ron

radicaal omgegooid, het was eerst een index.html met een achtergrond afbeelding van ons pand en een verwijzing naar de webshop.

ik heb de site getest met spoon.net en die gaf op alle populaire browsers (IE, FF, Opera, Chrome, Safari) dezelfde resultaten bij mij. Ik heb toen alle nieuwste versies getest en de versie ervoor...

Raar, wellicht is er iets in cache of zo blijven hangen bij je collega's. Als ze thuis zijn nog eens de site oproepen en als het weer de oude is dan met CtrlF5 de boel verversen. Zou het anders ook niet weten

Ron

dat zou dan het probleem moeten zijn... heb verder geen verstand van cache en dat soort dingen

lang leve F5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan