Nieuwe website

Status
Niet open voor verdere reacties.

scher012

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2006
Hallo allemaal,

Vanwege problemen met mijn vorige website ben ik nu een nieuwe site aan het maken in FP2003. Ik loop nu echter tegen een (probleempje) aan dat heel simpel op te lossen moet zijn, ik weet het alleen ff niet. Dus HELP. Voor de site heb ik met Sothink DHTML menumaker een menu gemaakt dat ik via de include functie op de site wil zetten. Menu maken gaat uiteraard zonder problemen, invoegen echter niet. Het menu en de bijbehorende bestanden heb ik opgeslagen in de map includess, in de pagina blanco.htm heb ik geprobeerd om via (invoegen - webcomponent - ingesloten inhoud - pagina en dan de pagina invoegen) het menu te plakken. Ik krijg in de HTML van de pagina wel de webbotinstructies maar geen menu. Na publicatie naar de server kan ik het menu wel bekijken via de link www.streamline-security.nl/includes/leftnav.htm maar het menu op de pagina waar ik het heb ingevoegd verschijnt niet.

Wat doe ik verkeerd???

Bedankt

Bedankt voor je reaktie, in kladblok plakken heeft m.i. geen zin, het menu werkt immers probleemloos. De integratie binnen FP lijkt mij het probleem. Hetzelfde menu heb ik op mijn vorige website ook gebruikt, daar ging het probleemloos.

Hoi Technotrip

De pagina leftnav staat in de map includes, daar staat ook de map _pgtres (menu). De homepage (index) staat hier uiteraard niet in.

ik heb zelf een zo soort probleem gehad
met menu
met dhtml gemaakt en ik moest alles in 1 map kwakken
ik zou het dus een keer proberen :)

dus als je index gemaakt is afsluiten in 1 map kwakken
en dan je index weer openen
mischien werkt dat

gr technotrip

Yesssssssssssssssssss

Technitop bedankt, je bent een TOPPERTJE. Heb even snel een nieuwe site aangemaakt en alles in een grote bak gegooid, en het werkt. Kijk op www.streamline-security.nl. Voor het overzicht niet helemaal netjes, maar het werkt in ieder geval. K.. programma's.
Nu kan ik in ieder geval de site weer gaan vullen met content pfffffffffffffffff.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan