Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Het is wel belangrijk dat er garantie op zit.
- Prijs: Zo goedkoop mogelijk!maar de taken die hij uit moet gaan voeren zijn zeer ligt.
- Naast een desktop moet er ook een nieuw beeldscherm + muis + toetsenbord komen, dus misschien dat een alles-in-één pakket het goedkoopst is?
(Denk dat de TS, graag een kant en klare pc wilt en het niet eerst zelf in elkaar wilt zetten en vervolgens windows downloaden om te installeren)
Volgens mij voldoet je lijstje niet aan de eisen van de TS, heb de punten uitgestippeld waar TS uitsluitend om vroeg die ontbreken in je lijstje:
Daarbij als het lichte taken zijn, is de Intel celeron ruim voldoende. SSD/SSHD is min of meer een must eigenlijk in een werk systeem. Dit zorgt er voor dat de pc tot 2,3x zo snel op start en software ect laad. (Bestanden wegschrijven idem dito) Heb een andere behuizing gekozen, die wel aan het strakke design voldoet. Mede door de kast is het systeem erg stil, als cadeautje zit er een kaartlezer bij. Wel zou je +/- 10 dagen moeten wachten, de kast is namelijk niet op voorraad. Systeem:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B671174%5D=1&product%5B641324%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B640644%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B635597%5D=1&product%5B439211%5D=1&product%5B466215%5D=1&product%5B279553%5D=1&product%5B641482%5D=1
Met de BTW aftrek kom je op 471 Euro uit. Maar dan heb je ook een computer + muis + Toetsenbord + Windows + 1 jaar garantie + 21.5 beelscherm.
wil je er usb 3.0 bij?
oh oke zo te zien heb je het zelf al gevonden![]()
ja de barracudo is veel beter het heeft veel betere prestaties
Mooizo, dan houd ik die.
Voor de HDD, CD-speler en de Cardreader heb ik Data kabels nodig toch?
Zo ja; zitten deze erbij? (Ik kon ze niet vinden bij de voeding).
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.