Nieuwe werkgeheugen. Suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2901

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
230
Ik heb op dit moment 4gb geheugen in me pc zitten.
Ik ben een gamer dus ga ik nu maar 8gb halen voor in me pc.

Heeft iemand nog aanbevelingen voor goed werkgeheugen??

Moederbord:

Asrock p55 extreme
 
wat is je budget en hoe snel moet hij zijn?

is dit of dit iets?
of liever iets sneller

je kan ook zeggen ik stap meteen over op 16GB(kan op je moederbord) dan zou je kunnen kijken naar dit

met vriendelijke groet casper
 
Voor bijna hetzelfde geld kan je ook deze kit kopen. Dit werkgeheugen draait op 1600 Mhz, terwijl het werkgeheugen dat jij gekozen hebt op 1333 Mhz draait. Daarom kan je beter deze kit kopen. Ook vind ik deze kit persoonlijk een stuk mooier. Je moet alleen wel oppassen dat als je een aftermarket cpu cooler hebt, en deze over je ram slots hangt, dat dit werkgeheugen misschien niet past.
 
Inderdaad is de keuze die je gemaakt heb martijn, een goeie keuze, wijnig risico, en lekker snel, ik heb deze zelf en ben er zeer tevrede over..

maar de sugestie van stratoer is idd ook wel fijn, allen zal deze prijziger zijn, zonder garantie, en de snelheid is zo miniem dat je er niet veel van zou merken, tenzij je veel (zware)programmas draait, een bende van je PC hebt gemaakt, en zware games speelt.

maar de keuze is geheel aan U!

MVG.

~peanut.
 
Ten eerste scheelt het maar 5 euro in prijs, en je hebt wel degelijk garantie, namelijk levenslange fabrieksgarantie. Ik heb laatst nog zo'n strip terug gebracht (was door mijn fout kapot) en die is zonder te morren omgeruild.
Dit werkgeheugen wordt vooral gebruikt als je gaat overclocken, maar een bende van je pc heeft hier helemaal niks mee te maken. De snelheid van je hdd wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan