Nieuwe wifi Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

quinny2

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2004
hallo,
nog even een vraagje, wat is momenteel de betere kwaliteitsrouter met zowel lan/wifi? En met hoeveel wifi verbindingen kan je er eigenlijk tergelijkertijd op , wat doet dit dan met de snelheid van deze verbinding of komen de verschillende verbindingen in conflict? Ik lees veel maar eigenlijk veel LAN vaste verbindingen met 1 draadloze laptop vandaar dat ik deze vraag even stel.
Bedankt voor mogelijk verdere verduidelijking.:o

:thumb:Reeds bedankt voor de vele reacties, echter het volgende merk ik dan ook op (wanneer is naar linksys kijk) zijn er versies EU , UK , US is dit een probleem om bijvoorbeeld de UK versie hier in de EU te gebruiken? Zit nu de pond laag staat toch nog wel wat verschil op de prijs?:o

groeten
Quinny

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ontzettend fan van LinkSys, al meerdere gebruikt en werkelijk nog nooit problemen mee gehad.

Over het algemeen kun je 4 pc's/laptops bedraad aansluiten en tientallen draadloos

Laatst bewerkt:
Sluit ik me bij aan. Speedtouch routers zijn ook wel ok.

Hallo,

Sitecom is ook prima, alleen iets minder hi-end. Verder mag ZyXEL er ook wezen, even als Linksys en Speedtouch.

Ik dacht dat het limiet ergens rond de 32 lag...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Met Sitecom heb ik toch echt al diverse slechte ervaringen.
Ook onlangs nog in een behoorlijk netwerk met veel problemen de Sitecom vervangen door een LinkSys en in 1 keer alles opgelost!

Hallo,

Ik zei al: niet zo hi-end... Ik bedoelde trouwens eigenlijk conceptronic. Ik heb hier een Conceptronic van 50 euro uit begin 2006, die het no prima doet. Doorvoersnelheid ligt op max. 3MByte/s...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan