Nieuwe xbox360 + oude harde schijf (van banned xbox)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueFox950

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Mijn xbox360 is al een tijdje geleden gebanned van xbox-live , vanwege het spelen van een spel voor de uitkomstdatum (stom ja ik weet het) en nou merk ik met veel spellen dat ik toch een hoop mis , allerlei dingen die je vrijspeelt voor alleen maar een xbox-live optie te bezoeken (bijv bij Halo reach, Splinter cell Conviction etc..) en natuurlijk het online spelen

Dus ik ben van plan misschien een nieuwe xbox te kopen (ik heb deze zowieso nou al zo'n 5jaar) en was dan meteen van plan die nieuwste xbox360 te kopen, nou vind ik die van 250gb een beetje duur dus was ik van plan de 4gb versie te kopen, mijn vraag was alleen .. Kan ik de harde schijf van me oude xbox overplaatsen op me nieuwe xbox, of zou dit ervoor zorgen dat ik weer opnieuw gebanned wordt?

In dat geval.. is er dan een mogelijkheid om bepaalde savegames (van orginele spelen, waar ik al ver mee was) over te zetten van de oude xbox360 naar de nieuwe xbox360 (via een memory-stick ofzo..?)

Laatst bewerkt:
Dat gaat helaas niet. Je HDD is namelijk ook geband.Er was wel een manier om dit weer ongedaan te maken, maar dat moet ik dan even opzoeken (later).
Maar gezien het 'geringe' prijsverschil van €50 kan je net zo goed gelijk er een halen met 250GB ingebouwd.

Edit:
Lees deze link: http://team-xecuter.com/uncripple-your-xbox-360-hdd-after-a-ban/

Helpende software: http://team-xecuter.com/3-tools-to-help-uncripple-your-xbox360-hdd/

Oke .. en kan ik dan wel savegames overzetten? van bijv halo.. want ik heb dr nogal wat tijd in gestoken om alles te halen enzo

*Edit* Laat maar ik heb al gezien dat dit niet kan.. das wel balen zeg, ik denk dat ik dan maar gewoon opnieuw begin met alles, ik vertrouw dat soort programmatjes niet zo heel erg. Dan speel ik liever alles opnieuw uit dan dat er een kans bestaat dat die nieuwe xbox ook gebanned wordt

Bedankt voor je hulp

Laatst bewerkt:
De achievements gaan op account, dus je gamerscore blijft behouden.

De achievements gaan op account, dus je gamerscore blijft behouden.

Ja alleen de gamerscore kan me eigelijk niet zo veel schelen.. het gaat me vooral om de dingen die ik in het spel vrijgespeelt heb door die achievements, want als zon achievement zegt dat ik bijv halo op legendary heb uitgespeelt.. dan is dat bij een nieuwe xbox360 toch niet meteen zo dat halo dat overneemt zegmaar? om die armor enzo vrij te spele zal ik em toch opnieuw op legendary moeten uitspele hoewel ik de achievement wel heb?

Het is al een tijdje geleden, maar volgens mij worden de vrij gespeelde dingen gewoon overgenomen. Alleen de achievements an sich weer niet. Beetje vreemd, vond ik zelf ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan