Nontendo's marketings metodes heb ik nooit begrepen. Ze ontkennen nooit geruchten en gooien in intervieuws erg veel los en zo nu ook weer. chek dit . Fijnz om te wetten dat nintendo op de goede weg zit. Je maakt een consule zo een suc6
1. Makkelijk om voor te programmeren (n64 > psx)
2. Veel marketing (n64 >psx)
3. Veel *** spellen hypen odat het lijtk of je veel goede games hebt (n64 > xbx)
4. wees er vroeg bij (ps2 > ngc en xbx)
Fijn dat nintendo toch wel weer wat meer begrijpt van het begrip marketing. Ook niet lulig om even te noemen binnenkort liggen deze titels bij de lokale game shop voor 30 euro :
- Wave Race : Blue Storm (topper)
- NBA Courtside (redelijk moet je van houden)
- Doshin the Giant (topper)
- Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse (rot spel)
En als je een cubus krijgt krijg je 1 van deze der bij :
- Luigi's Mansion (toppie)
- Pikmin (lekker)
- Eternal Darkness (super de duper spel)
als verschillen de menningen want volgens planet gamecube krijg je der andere bij any way chek het hier zelf. Owh ja ik mag natuurlijk ook niet vergeten dat de makers van het spel rez (ps2) bezig zijn met een cubus only titel waaraan lionheadstudios (black and white) meewerkt. Dat was even het belangerijkste nieuws dat ik kwijt moest. Voor de rest chek www.cubezone.nl, www.planetgamecube.com .Enne feel fry om xbox/ps2 nieuws toe te voegen
1. Makkelijk om voor te programmeren (n64 > psx)
2. Veel marketing (n64 >psx)
3. Veel *** spellen hypen odat het lijtk of je veel goede games hebt (n64 > xbx)
4. wees er vroeg bij (ps2 > ngc en xbx)
Fijn dat nintendo toch wel weer wat meer begrijpt van het begrip marketing. Ook niet lulig om even te noemen binnenkort liggen deze titels bij de lokale game shop voor 30 euro :
- Wave Race : Blue Storm (topper)
- NBA Courtside (redelijk moet je van houden)
- Doshin the Giant (topper)
- Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse (rot spel)
En als je een cubus krijgt krijg je 1 van deze der bij :
- Luigi's Mansion (toppie)
- Pikmin (lekker)
- Eternal Darkness (super de duper spel)
als verschillen de menningen want volgens planet gamecube krijg je der andere bij any way chek het hier zelf. Owh ja ik mag natuurlijk ook niet vergeten dat de makers van het spel rez (ps2) bezig zijn met een cubus only titel waaraan lionheadstudios (black and white) meewerkt. Dat was even het belangerijkste nieuws dat ik kwijt moest. Voor de rest chek www.cubezone.nl, www.planetgamecube.com .Enne feel fry om xbox/ps2 nieuws toe te voegen