Nieuws de puzzelstukjes vallen voor big n (blijkbaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Nontendo's marketings metodes heb ik nooit begrepen. Ze ontkennen nooit geruchten en gooien in intervieuws erg veel los en zo nu ook weer. chek dit . Fijnz om te wetten dat nintendo op de goede weg zit. Je maakt een consule zo een suc6

1. Makkelijk om voor te programmeren (n64 > psx)
2. Veel marketing (n64 >psx)
3. Veel *** spellen hypen odat het lijtk of je veel goede games hebt (n64 > xbx)
4. wees er vroeg bij (ps2 > ngc en xbx)

Fijn dat nintendo toch wel weer wat meer begrijpt van het begrip marketing. Ook niet lulig om even te noemen binnenkort liggen deze titels bij de lokale game shop voor 30 euro :

- Wave Race : Blue Storm (topper)
- NBA Courtside (redelijk moet je van houden)
- Doshin the Giant (topper)
- Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse (rot spel)

En als je een cubus krijgt krijg je 1 van deze der bij :
- Luigi's Mansion (toppie)
- Pikmin (lekker)
- Eternal Darkness (super de duper spel)

als verschillen de menningen want volgens planet gamecube krijg je der andere bij any way chek het hier zelf. Owh ja ik mag natuurlijk ook niet vergeten dat de makers van het spel rez (ps2) bezig zijn met een cubus only titel waaraan lionheadstudios (black and white) meewerkt. Dat was even het belangerijkste nieuws dat ik kwijt moest. Voor de rest chek www.cubezone.nl, www.planetgamecube.com .Enne feel fry om xbox/ps2 nieuws toe te voegen

Wat ben ik toch blij dat ik een PS2 heb :D Alle hierboven genoemde spelen vind ik persoonlijk niks aan. De GameCube vind ik zoiezo voor het wat jongere publiek. Nee, geef mij maar GTA: Vice City en SOCOM: US Navy Seals :)

Geplaatst door Saviola
De GameCube vind ik zoiezo voor het wat jongere publiek.

Vraagje hoe beroordeel jij dan of een game kiddy is of niet ? Grapichs,Blood ? K' doe het aan de moeilijkheids grade en is nintendo zeker niet kidy. Mijn broertje speelt nu op de pc gta 3 en dat lukt hem best aardig. Echter met mario flikerd die steeds naar beneden en heeft ie nog maar 13 sterren (van de 120). Gta is al uitgespeeld. Die andere titel die jij noemt socom is ook niet echt moeilijk ik ken zat moeilijkere games. De online play optie in socom lijkt me wel dope

Geplaatst door Dolfhin

Vraagje hoe beroordeel jij dan of een game kiddy is of niet ? Grapichs,Blood ? K' doe het aan de moeilijkheids grade en is nintendo zeker niet kidy. Mijn broertje speelt nu op de pc gta 3 en dat lukt hem best aardig. Echter met mario flikerd die steeds naar beneden en heeft ie nog maar 13 sterren (van de 120). Gta is al uitgespeeld. Die andere titel die jij noemt socom is ook niet echt moeilijk ik ken zat moeilijkere games. De online play optie in socom lijkt me wel dope

Ik vind de games die beschikbaar zijn voor de Cube in het algemeen kinderachtig.

Heb je Socom wel eens gespeeld? En dan bedoel ik wel op de manier zoals hij gespeeld zou moeten worden. Met stealth. En eventueel met een hogere moeilijkheidsgraad, nou dan kan ik je vertellen dat het aardig lastig kan zijn. Zeker als je echt iedere goal wilt halen.

Ik kijk ook erg uit naar de online revolutie van de consoles :)

Geplaatst door Saviola

Heb je Socom wel eens gespeeld? En dan bedoel ik wel op de manier zoals hij gespeeld zou moeten worden. Met stealth. En eventueel met een hogere moeilijkheidsgraad, nou dan kan ik je vertellen dat het aardig lastig kan zijn. Zeker als je echt iedere goal wilt halen.

Ja k' heb socom meer dan eens gespeeld ook in de hoogste moeilijkheids grade maar ik denk niet dat hij moeilijker word als monkeyball of mario. Ghost recon is ook erg moeilijk zelfde genre maar als je de taktieken goed doorhebt en geen dome acties uithaald is ie best te doen. Veel geduld heben dan lukt het meestal wel.

Geplaatst door Saviola

Ik vind de games die beschikbaar zijn voor de Cube in het algemeen kinderachtig.

Je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag : Hoe beoordeel jij of die games kinderachtig zijn

Geplaatst door Saviola

Ik kijk ook erg uit naar de online revolutie van de consoles

Revolutie : totale en snelle verandering. K' hoop het wel maar ik denk het niet een lekker potje mario kart of time splitters 2 online lijkt me wel vet. Miyato weet vast wel wat leuks voor ons uit de nintendo hoed te trekken. De game van zoonami (www.zoonami.com) zou trouwens ook online gaan. Maar daar zijn meer geruchten dan feiten over

Kvind de Xbox en Gamecube in het algemeen al zeer namaak ze stelen allerlij spelen ik weet niet of het de xbox of GC was maar sonic adventure 2 is van de DREAMCAST dahhh. ze zijn echt zo zielig dat ze nie eens zelf spellen kunnen maken en verzinnen oke ze hebben er een paar dingetjes bij gevoed maja nog steeds FAKE

Op zich heb je wel gelijk over Socom. Maar als je een mission voor de eerste keer speelt en je weet nog niet waar de guards staan is het wel wat lastiger.

Spellen als Mario vind ik kinderachtig. Dan heb ik het niet over de moeilijkheidsgraad want ik zal er ook nog genoeg moeite mee hebben :D Maar waarom weet ik niet precies. Tsja, Mario speelde ik toen ik 7 was, daar vind ik nu niks meer aan. Als ik een speelgoedkrantje open doe, en ik bekijk de pagina met de Cube, dan zie ik bijna enkel spelen als Mario, Luigi, Pikmin etc. Resident Evil staat er ook op, maar dat is dan ook het enige. Als je dat dan vergelijkt met het aanbod van de PS2 is de keuze (voor mij) snel gemaakt.

Ik ben een fan van tactische shooters. Ghost Recon zal ik dan binnenkort ook aan mijn collectie toevoegen :)

Ik kijk erg uit naar de online delen van de tactische shooters. Met een paar vrienden je eigen clan of zo. Fifa lijkt me ook wel leuk online.

Geplaatst door Saviola
Op zich heb je wel gelijk over Socom. Maar als je een mission voor de eerste keer speelt en je weet nog niet waar de guards staan is het wel wat lastiger.

1x een spel is altijd leuker je weet nog niet wat je kan verwachten en moet het spel nog "leren"

Geplaatst door Saviola

Spellen als Mario vind ik kinderachtig. Dan heb ik het niet over de moeilijkheidsgraad want ik zal er ook nog genoeg moeite mee hebben :D Maar waarom weet ik niet precies. Tsja, Mario speelde ik toen ik 7 was, daar vind ik nu niks meer aan.

Je kan natuurlijk altijd uit het genre zijn gegroeid maar dat heeft niks met kinderachtig te maken. Toch ?. K' gok dat ik me der over tien jaar nog wel mee weet te vermaken

Geplaatst door Saviola

Als ik een speelgoedkrantje open doe, en ik bekijk de pagina met de Cube, dan zie ik bijna enkel spelen als Mario, Luigi, Pikmin etc. Resident Evil staat er ook op, maar dat is dan ook het enige. Als je dat dan vergelijkt met het aanbod van de PS2 is de keuze (voor mij) snel gemaakt.

Tja als je niet van die vrolijke "nintendo" games houd zul je het moeten doen met de multiplatform games. Nintendo games bedriegen je altijd ze zien er leuk en fris uit maar zijn meestal verschrikelijk moeilijk (Luigi's mansio en pikmin uitgezonderd). Aan de andere kant weet ik zeker dat je een game als Super smash brothers wel weet te waarderen. Dat zijn de nintendo games waartegen niemand bestand is. Ps2 heeft inderdaad een groot aanbod maar ook veel multiplatform titels en veel bager. K' kijk meestal voor mijn games op het internet en dan zie je dat 3/4 van de lijsten gelijk is.

Geplaatst door Saviola

Ik ben een fan van tactische shooters. Ghost Recon zal ik dan binnenkort ook aan mijn collectie toevoegen :)
K' heb het nie zo op tactical shooters. Beedje saai dat lang wachten op een gaurd. Maar ik zal niet ontkennen dat ze spannend zijn

Geplaatst door Saviola

Ik kijk erg uit naar de online delen van de tactische shooters. Met een paar vrienden je eigen clan of zo. Fifa lijkt me ook wel leuk online.
Fifa lijkt me online en bager spel een beetje tegen elkaatr voetballen das alleen leuk als die gene naast je zit en je hem kunt uitlachen als het slecht met hem gaat. Da clans lijkt me wel erg vet. Mooi schieten/racen tegen/met vrienden is dikke fun.K' speel nu al vaak online en dat zal op de consule alleen maar meer worden denk ik.

Geplaatst door Dolfhin

1x een spel is altijd leuker je weet nog niet wat je kan verwachten en moet het spel nog "leren"

Je kan natuurlijk altijd uit het genre zijn gegroeid maar dat heeft niks met kinderachtig te maken. Toch ?. K' gok dat ik me der over tien jaar nog wel mee weet te vermaken

Gta is gewoon een geniaal spel en dat moet je ook leren spelen en wat betrefd mario ik vind het een leuk spel blijven! zekers wel! maar spellen als sonic adventure 2 en gta blijven ook cool

Greetz, TP

Ik weet uit ervaring hoe lastig typische Nintento games kunnen zijn :D

Het is voor de producers van games logisch dat ze een game eerder zullen uitbrengen op de PS2 dan op een andere console. Er zijn nu eenmaal meer PS2's in de omloop. Maar als het aan mij ligt komt ieder spel op iedere console uit, ben je ook gelijk van dat gezeur af ;)

Over Fifa online: het zou dan misschien mogelijk zijn om echt 11 tegen 11 te spelen. Dat zou wel leuk zijn.

Misschien heb je het al een beetje gemerkt. Ik kan bijna niet wachten tot de consoles online gaan :)

Geplaatst door Saviola
Ik weet uit ervaring hoe lastig typische Nintento games kunnen zijn :D

Jah en ik nu ook ****** had miyato niet even die sandbird in super mario wat makkelijker kunnen maken.

Geplaatst door Saviola
Het is voor de producers van games logisch dat ze een game eerder zullen uitbrengen op de PS2 dan op een andere console. Er zijn nu eenmaal meer PS2's in de omloop. Maar als het aan mij ligt komt ieder spel op iedere console uit, ben je ook gelijk van dat gezeur af ;) [/B]

K' heb er geen problemen mee dat somige games later op de cubus komen. 48,5 miljoen ps2 bezitters tegen 4-5 miljoen gamecube beziters tja dan is het geen moeilijke keuze voor de devlopper

Geplaatst door Saviola
Over Fifa online: het zou dan misschien mogelijk zijn om echt 11 tegen 11 te spelen. Dat zou wel leuk zijn.
[/B]

Dat zou zeker tof en als er 1 iemand teveel is dan mag die in een mini game bidons vulen. K' zie het al voor me

Geplaatst door Saviola
Misschien heb je het al een beetje gemerkt. Ik kan bijna niet wachten tot de consoles online gaan :) [/B]

We zullen zien nintendo's line up is erg slecht als het gaat om online game ik deleten mijn memorycard als er niet zeker 4 game op de e3 worden aangekondigt die online gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan