NIeuws groupen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dkan

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
117
Beste

Kan ik ook andere nieuws groepen benaderen met xnews.
Zoja wat moet ik dan invullen bij xnews


De nieuws groep die ik momenteel gbruik (athome) is bij lange na niet kompleet.
 
Andere providers laten het meestal niet toe dat anderen op hun servers zitten.

Je kan biggulp.readfreenews.net als extra server gebruiken maar die is langzaam en vaak vol.

Een andere optie is een payserver nemen om daar je spul vanaf te halen. Het schijnt ook dat mensen soms een inbelaccountje bij xs4all nemen en dan gewoon via hun kabel/adsl verbinding met xs4all password van die server gaan downloaden.
 
als je een andere newsserver dan @home wilt gebruiken dan zul je wat nteusink of naar een payserver toe moeten of een inbel account bij een andere provider moeten nemen.

let wel op dat een hoop providers het niet toestaan dat je bv met kabel van @home op hun nieuwsserver komt ( IP check )
xs4all staat het inderdaad wel toe maar met beperkingen van een max download snelheid van 55Kb als je buiten het xs4all netwerk vandaan komt ( zoals jij dan met @home) dit om te voorkomen dat mensen met heel hoge downstream teveel overlast bezorgen voor xs4all klanten.

@home staat er trouwens wel ombekend dat ze brakke newsgroepen hebben.
 
Heb er een aantal gevonden

Thanks voor alle reacties.

Ik heb er inderdaad een aantal gevonden, maar die zijn nog slechter als die van Athome, dus eigenlijk heb ik daar niets aan.

Tevens heb ik al eens gegeken bij xs4all, maar daar kunn je geen gratis account bij nemen.

Jammer dus

Wat betreft Payserver(s) Athome is al duur genoeg. Dus dat laatse is geen optie
'
Weet iemand nog een goede gratis nieuws server
 
Re: Heb er een aantal gevonden

Geplaatst door Dkan
Tevens heb ik al eens gegeken bij xs4all, maar daar kun je geen gratis account bij nemen.

Weet iemand nog een goede gratis nieuws server

Xs4all bied inbel accounts en inderdaad niet gratis ik dacht iets van € 14,00 in de maand.

Gratis goed servers zijn er niet dat kun je vergeten de servers die al gratis zijn die zijn of heel erg traag / weinig newsfeed of je hebt veel beperkingen zoals max 50 mb perdag downen ( IP check )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan