[Nieuws] Microsoft anti-spyware en anti-virus in één produkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Nog twee weken en dan zal Bill Gates tijdens de RSA conferentie Microsoft's anti-virus oplossing aankondigen, althans, dat is de verwachting van verschillende experts. De geruchten doen al geruime tijd de ronde dat de reus uit Redmond met haar eigen anti-virus software bezig is, maar er is nog altijd niets bevestigd. Volgens Gartner analist Neil MacDonald heeft Microsoft haast om haar anti-spyware en anti-virus oplossingen te presenteren, al is het alleen maar om extra bescherming voor haar browser te bieden, die steeds meer marktaandeel aan Firefox verliest. In eerste instantie werd gedacht aan twee verschillende produkten, maar door de recente ontwikkelingen in de anti-virus industrie, waardoor virusscanners nu ook spyware kunnen verwijderen, is de kans groot dat Microsoft ook één pakket zal aanbieden dat virussen en spyware aanpakt, zo gaat dit artikel verder.

Artikel: http://www.nwfusion.com/news/2005/013105microsoftrsa.html

Bron: Security.nl

Nee, dat is nog niet echt bekend. Zie ook huidige FrontPage. Is ander nieuwsbericht.

Zie ook huidige FrontPage. Is ander nieuwsbericht.

vind je het erg als ik even niet mee ben? :o

maar allez, breekpunt is toch een leuke website als je iets te weten wil komen, zoals de opvolger van XP e.d., maar ik zal hier maar niet over uitwijden, het is wat off-topic...

Laatst bewerkt:
Ik zag dat artikeltje staan over het derde anti-spyware/anti-virus bedrijf dat Microsoft had overgekocht staan op breekpunt.nl, ik dacht dat het een vrij recent artikel was, dus dacht ik, laten we dat eens vragen op het forum. Ik dacht wel dat het in de lijn van jouw bericht lag, dus dacht ik de link even te posten. Ik zei er daarna nog bij dat ik dat op breekpunt had gevonden. Waarop jij zei dat het nog niet bekend was en
Zie ook huidige FrontPage. Is ander nieuwsbericht.
Waarbij ik nu even de draad kwijt ben. Wat heeft dat met anti-virus software te maken? Of gaf je het als voorbeeld van andere artikels op breekpunt?

Laten we zeggen dat we vanavond een communicatieprobleempje hebben... :D

Zie ook de huidige frontpage van helpmij.nl

Maar het bericht is al weg, laat maar :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan