Nieuws site maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
586
Hallo,

Ik ben webmaster van een 112 site, en wil binnenkort gaan updaten.
Namelijk wil ik het specifieke 112 nieuws loslaten, en me gaan richten op veel nieuws, voornamelijk uit, en rondom mijn woonplaats.
Nu is mijn vraag:

Wat is hier een goeie cms voor? die proffesioneel oogt.
En anders, is er een goed design met proffesionele uitstraling van een nieuws site voor wordpress?
 
1.
Je kunt van een CMS niet zeggen dat-ie wel of niet professioneel oogt.
Een website die met behulp van een CMS wordt gemaakt/onderhouden kan wel professioneel ogen maar dat is afhankelijk van het sjabloon/thema/... dat je gebruikt.

2.
Als je Wordpress wilt gebruiken dan is er een wereld aan WP-thema's te vinden op het internet, zowel betaald als gratis. Effe zoeken dus.
Hint voor google zoektermen: free wordpress themes.

3.
Als je goed genoeg bent om een professionele nieuws-site te maken, kun je ook een sjabloon aan passen dat nog niet specifiek voor WP geschikt gemaakt is.
Als je zoekt op "open source web design" vind je nog veel meer mooie gratis ontwerpen.

4.
Persoonlijk vind ik niets zo erg als een (nieuws-)site met slecht taalgebruik en spelfouten. Probeer die dus te vermijden.
 
Bedankt voor de tips, ik ga zodadelijk eens kijken!
Mijn nederlands is niet super goed, maar ik realiseerde me idd wel dat spellingsfouten niet echt goed liggen bij veel bezoekers, dus daar moet iets aan veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan