Nieuws site maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
586
Hallo,

Ik wil een nieuws site maken over mijn woonplaats.
Maar ik heb geen idee waar ik een goeie template kan vinden, en welke cms ik het beste kan gebruiken.
Ik heb nu een 112 gerelateerde nieuwssite en daar gebruik ik wordpress, en dat bevalt me best goed.
maar graag wil ik een template (miss met andere cms) waar je ook headlines enzo heb en echt een goeie mooie nieuws site mee kan maken.
heeft iemand suggesties voor combinaties template/cms?
 
Oke bedankt voor het antwoord, joomla heb ik eerder mee gewerkt, zal wel weer ff wennen zijn ja, maar zat daar aan te denken, en je kan er volgensmij meer meer als met wordpress.

Templates maken is niet heel makkelijk volgensmij, dus als iemand daar nog suggesties voor heeft?
 
Ik ben van mening dat WordPress een beter keus is. WordPress is eenvoudiger te gebruiken en heeft heel heel erg veel gratis plugins. Daarnaast vind je heel erg veel templates op internet (gewoon Googelen naar 'free wordpress themes') en kun je de templates veel makkelijker aanpassen dan in Joomla.
 
Ik ben het met rolfohtar eens. Wordpress is allang niet meer "alleen voor blogs geschikt"
 
Als je wilt kan ik een wordpress template voor je maken ?
 
Je kunt heel eenvoudig (maar dat is niet gratis) met artisteer thema's maken voor o.a. wordpress.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan