Nieuwsbrief inschrijving aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickdude

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Beste mensen,
ik heb de vraag of iemand mij zou willen helpen met het aanpassen van een freeware nieuwsletter 'programma'.
Ik gebruik op het moment xnewsletter 2.0. het werkt als een trein, maar ik wil een aanpassing erin maken; nu kan men zich inschrijven voor de nieuwsbrief en that's it. Ik wil eigenlijk dat men zich kan inschrijven voor de nieuwsbrief met daarbij de keuze in welk genre men geinformeerd wil blijven worden; bijvoorbeeld: algemeen, hardware, software en accesoires.

Men moet zich dus kunnen inschrijven op 1 of meer van de keuzes. Ze moeten dus in de e-maillijsten komen van de aangevinkte onderwerpen.

Ik gebruik op het moment:
http://www.x-dev.de/x/dev?a=downloads&do=nfo&id=9

wie kan en wil mij helpen!
B.v.d.

Waar loop je op vast ?

Heb je de maker van het script al gevraagd om de aanpassing te maken ?

Nee heb ik niet gedaan. Het is van duitse makelarij en aangezien zij niet bepaald goed in engels zijn en ik niet zo goed in Duits, is dat een beetje kansloos.
Maar naar mijn weten moet het niet zo heel moeilijk zijn om het aan te passen voor iemand met verstand van php programmeertaal.
Op het moment staat het zo geprogrammeerd dat de e-mail adressen in een .txt bestand komen te staan gescheiden door een bepaald teken. Het doel is dus dat het programmatjes de verschillende catogories gewoon opslaat in de verschillende .txt bestanden. Vervolgens heb je dan wel het probleem dat het programma niet kan kijken in de verschillende bestanden om daadwerkelijk de nieuwsbrief te verzenden, maar dat lijkt mij ook niet het grootste probleem om te programeren.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Mocht men denken aan een vergoeding hiervoor, dan wil ik daar nog wel over nadenken!

oke ik heb nu dus met de makers van het script contact gezocht om te vragen of zij het willen maken voor me. Maar ik kreeg binnen 1 minuut het antwoord dat zij daar niet aan wilden beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan