Nieuwsbrief script!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mizzy girl

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
hallo! :o
ik heb een vraag, ik ben namelijk een website aan het maken en doe er echt me best op!
Nou zou ik graag een niewsbrief script op mijn site willen hebben. ik heb er al een aantal
gevonden maar ik snap er niets van en het werkt niet :(

en dan bedoel ik gewoon;
- een vakje dat ze hun e-mail kunnen invullen
- een button met "verstuur"
- en dat ik dan een mail krijg met; dat iemand de nieuwsbrief wil ontvangen!

Kan iemand mij helpen??
Ik hoop het! alvast bedankt!!

heb je de bestanden opgeslagen met de extensie .php in plaats van .htm of .html?

En draait er wel php op je server?

Wat werkt er niet? Krijg je een error, of krijg je de melding of je het bestand op wil slaan of krijg je alle regels code in je browser te zien?

nee ik sla het op als .php en volg de stappen alleen ik krijg dan wel dat balkje en de verstuur button te zien. als ik het dan probeer en ik druk op verstuur dan krijg ik een witte pagina met een deel van dat script te zien!! :confused:

Enig idee hoe dit kan? :O
Greetz

Staat het op een server dat php kan draaien? Het werkt niet op je gewone pc als je php niet geinstalleerd hebt.

P.S.: heb je je script tussen de php-tags gezet?

PHP:
<?php

//script...

?>

Laatst bewerkt:
jaa het staat daar tussen! maar ik weet niet of ik een php programma heb! dus waarschijnlijk niet! hoe heet dat programma dan? en waar kan ik het downloaden??

PHP scripts moet je op je webserver zetten. Je kunt ze lokaal testen door bijvoorbeeld XAMPP te downloaden. Je kunt ze openen en wijzigen met notepad of een andere code editors (zoals Notepad++)

Maareh; dit is wel allemaal vrij gevorderd werk dus verwacht niet dat het maken/wijzigen/installeren van een nieuwsscript van hetzelfde niveau is als een email tikken ofzo. Je zult je er wel even in moeten verdiepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan