Nieuwsbrief systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldjedc

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met het volgende (ik snap er geen snars van).

Voor mijn website ben ik op zoek naar een nieuwsbriefsysteem.
Mensen moeten zichzelf aan kunnen melden en uit kunnen schrijven, en ik moet zelf heel gemakkelijk een nieuwsbrief kunnen versturen aan de mensen die zich aangemeld hebben zonder alle email adressen over te typen.

Hoe maak ik dit, of kan ik dit compleet downloaden ergens?

HELP!

Via Google vond ik dit --> klik op de smilie :D

Email-adressen in MySQL dumpen en als je mail verzend in een while lus de database doorlopen en aan iedereen mail sturen.

Mocht je voor een eigen script gaan, zet dan elke x mail adressen een sleep ( 10 );

Zo doet je mailserver (mocht die extern zijn, zoals die van je ISP) niet zo snel moeilijk.

@ puppie> Het is handiger en informatiever voor de lezer als je spul post als 'Ik heb gezocht met google op mailsysteem' in plaats van 'n stom linkje achter 'n smiley..

Sure, de TS is er mee geholpen, maar stel dat ik ook 'n mail systeem wil, en ik ben niet tevreden met dat stomme linkje achter die smiley, dan wil ik graag verder zoeken..

Laatst bewerkt:
Ik vind mijn smilie wel leuk en TS krijgt zo informatie over wat hij vraagt.

WalterWzK zei:
In het laatste geval zou ik zeggen, maak een tabel, dump de adressen erin.
Maak nog een tabel, dump er de nieuwsbrieven in ( eventueel met HTML opmaak )
en gebruik een simpel lusje om iedereen het bericht te sturen met het Mail() commando.
Die server krijgt 't dan nog druk, als hij 14.000 leden heeft :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan