Nieuwsgroepen bij Hetnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanSolingen

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Berichten
15
Hetnet is mijn provider en ik heb een tijdelijke toegang bij Yabnieuws.
Bij Hetnet kan ik alle nieuwsgroepen ophalen (ong 70000) maar kan ik deze niet inzien.
Als ik met een NZB file wil downloaden staat in de logfile bij ieder part: [ Server response: "430 No such article"]
Als ik de voornoemde pogingen doe bij Yabnews verloopt alles op rolletjes.
Weet iemand hier een oplossing voor?
 
HetNet heeft als gratis server zijnde een zeer lage retentie en daardoor worden de bestanden niet gevonden en krijg jij die melding.
 
Met downloaden uit de nieuwsgroepen(usenet) zit je in de meeste gevallen vast aan een payserver. Er zijn weinig providers die een goede server aanbieden.
Eén van de betere is tot nu toe de server van Ziggo met bijna 30 dagen retentie.

Ga niet moeilijk zitten doen en neem gewoon een payserver.
Een zeer goede keus is Eweka. Voor €7,50 per maand mag je genieten van onbeperkt dataverkeer uit de nieusgroepen, met een retentie van 170 dagen.(word verhoogd naar 200+)

Verder is IP-sharing mogelijk.
Je krijgt 8 lijntjes toegewezen, welke je mag gebruiken vanaf meerdere IP-adressen. Dus wanneer je een "vriend" opzoekt die ook download uit de nieuwsgroepen, kan je samen downloaden met 1 account, dus ook gedeelde kosten.

In dat geval kun je naar hartelust onbeperkt downloaden voor €3,75 per maand.

Ideaal toch?
 
Hallo,

Ik zou ook zeker voor Eweka gaan. Ik gebruik het zelf en het werkt perfect... YabNews bied minder voor meer, de maximale snelheid van Eweka is 40 Mbit/s...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan