Nieuwsgroepen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Geacht forum,

Ik zit met het volgende. Ik gebruik momenteel Outlook als e-mailprogramma. Voorheen was dat OE met neiuwsgroepen. Nu wil ik graag dezelfde nieuwsgroepen in Outlook installeren.

Kunt u mij op een duidelijke manier uitleggen hoe ik dat kan doen?

met vriendelijke groeten,

Jac Art

PS Ik gebruik win XP met Outlook 2003

Uit de help van outlook 2003 komt het onderstaande.

Nieuwsgroepen en nieuwsprogramma's
Alles weergeven
Alles verbergen
Met nieuwsprogramma's hebt u toegang tot diverse typen nieuwsgroepen (nieuwsgroep: een verzameling berichten die door individuele gebruikers zijn gepost naar een nieuwsserver (een computer die wordt onderhouden door een onderneming, groep of individuele gebruiker). Sommige nieuwsgroepen worden gecontroleerd, maar de meeste niet, zodat iedereen met toegang tot de groep berichten kan verzenden en lezen.) waar u nieuwsberichten kunt downloaden en lezen en kunt beantwoorden. Nieuwsgroepen zijn waardevolle informatiebronnen waar u kunt vinden wat gelijkgestemden denken en waar u informatie vindt over mensen die dezelfde producten en technologieën gebruiken als u. Over vrijwel elk onderwerp is wel een nieuwsgroep te vinden. Een nieuwsgroep kan een nieuwsgroep op internet of een nieuwsgroep van een bedrijf zijn.

Als u nooit eerder een nieuwsprogramma hebt geïnstalleerd, wordt automatisch Outlook Express Newsreader geïnstalleerd. Dit nieuwsprogramma gebruikt het Network News Transport Protocol (NNTP), dat u kunt gebruiken om inhoud van nieuwsgroepen te downloaden zodat u ermee kunt werken wanneer er geen verbinding is met internet. De meeste nieuwsgroepen kunt u ook bekijken met uw webbrowser.

U kunt iemand in een e-mailbericht de URL van een nieuwsgroep sturen. Als die persoon vervolgens dubbelklikt op de koppeling, wordt het standaardnieuwsprogramma van die persoon gestart.

Dank voor uw reactie! Ik heb deze uitleg ook gelezen in Help van Outlook.

Ik gebruik nu een week Outlook 2003, maar ik zie geen nieuwsgroepen die ook in Outlook Express staan.

De vraag is hoe een en ander in te stellen!

met vriendelijke groet,

Jac Art

helaas

Hoi,helaas outlook 2003 heeft geen mogelijkheid meer voor nieuwsgroepen
zie deze thread
let hierbij op mijn laatste antwoord
waar de link naar de verschillen staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan