nieuwsgroepen met draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepKind

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Ik heb een vraagje. Ik heb draadloos internet van KPN gekocht. Ik weet dat de nieuwsgroep news.kpnplanet.nl is maar hij (grabit) zegt ''unable to connect''. Nu was de vraag eigenlijk kan je wel met nieuwgroepen etc. downloaden met draadloos internet???????:confused::confused:

Dat kan, het heeft echt helemaal NIETS mer draadloos internet te maken hoor!

Ok dan :) maar waarom zegt ie dan unable to connect ik heb gwn die nieuwsserver goed ingevoerd bij grabit ( niet mn favoriete programma, maar newsleecher trial is verlope:eek:) ik hoef tog geen gebruikersnaam en w8woord int e voeren alleen als ik een payserver ga halen tog ?

Laatst bewerkt:
Hmmmm vaag. Ik gebruikte altijd newsleecher en daar hoefde je alleen maar news.(nieuwsserver).nl te doen en toen deed ie het gewoon en als je een payserver had zoals eweka moes je die gebruikersnaam en wachtwoord invullen.

Met internet van KPN verbinding maken van de nieuwsserver van KPN zonder gebruikersnaam en wachtwoord????

Ik gebruik hier ook de newsserver van KPN Planet zonder wachtwoord en gebruikersnaam
Is dus niet nodig.

Alleen de nieuwsserver invullen news.kpnplanet.nl
En zorgen dat op de firewall poort 119 open staat.

Dit zijn mijn instellingen, welliswaar via een ander programma.
kpn.jpg

Laatst bewerkt:
Vreemd ik heb altijd nova.planet.nl gebruikt, ook zonder user en wachtwoord.

Let wel dat je die server niet kunt gebruiken wanneer je op een ander netwerk zit, dan zul je een payserver moeten overwegen.

Ja ik ga zowieso vandaga ff een payserver aanschaffen en dan horen jullie wel of het me is gelukt :)

Hmmm ik heb een payserver gehaald eweka. ik weet hoe ik alles moet invoeren ik heb dat gedana maar hij geeft nog steeds aan dat ie het niet doen ''Unable to logon. server response blablabla acces denied etc''

Het kan ook zijn dat ik te ongeduldig ben en moet wachten tot ie geactiveerd word :#

Laatst bewerkt:
Access denied lijkt mij te suggereren dat je de gebruikersnaam en het wachtwoord niet juist hebt overgenomen...

YESSS eindelijk xD vergete de hoofdletters in mn wachtwoord:o:o:o
Bedankt voor alle moeite allemaal
/lock of moet ik dat zelf doen ?

Status op "Opgelost" zetten is voldoende :) (Rechtsonder)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan