Nieuwsgroepen via Zonnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcdemarie

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Berichten
61
Ik download via nieuwsgroepen en dat ging in het begin wel snel (ongeveer 100KB), maar na een tijdje loopt dit inmiddels al terug naar ongevere 20KB en mag ik nog maar met 3 connecties open staan (waar het er voorheen 4 waren).

Als ik dan de 4e toch open zet geeft hij aan '400 Too many concurrent connections'. Nu vraag ik me gewoon af of meer mensen dit ervaren?? En zo ja, kun je dit oplossen en hoe??

Bij voorbaat dank.
 
Wanneer je tot 3 draadjes gecapped ben, zal je bij het vierde draadje inderdaad deze foutmelding krijgen.

Maw je mag naar de servers max 3 lijntjes opengooien.

Wat betreft de snelheid, is dit alleen 'savonds, of de hele dag?

Kijk anders eens rond op het forum van Zonnet.

Mvg Patrick
 
Misschien heb je hier wat aan.

Daar kan je de status van de servers lezen.

Mvg Patrick
 
Bedankt voor je reactie.

Ik heb op het forum ook al wat rondgekeken maar niks over een probleem gevonden ofzo. Blijft het dan zo dat ik maar 3 connecties houdt of komt die 4e ooit nog een keer terug.

Ik zal even in de gaten houden of het ook op andere tijden gebeurd, want zoals ik lees in jouw link zijn weekenduren ook piekuren. Ik heb het pas sinds een paar dagen namelijk.
 
Ik heb Demon als provider, en deze zijn een jaar geleden "tijdelijk" terug gegaan van 4 naar 2 draadjes.

Dus neem maar aan dat je 4de draadje niet terugkomt.

Wil je toch van je volle snelheid genieten, overweeg dan voor ong. €7,50 een payserver.

Heb je 8 draadjes, en je retentie is ook aanzienlijk langer(ong. 10 dagen)

Mvg Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan