nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

apostel

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Hoi allemaal

Zijn er hier Skynet gebruikers die positieve ervaaring hebben met het gebruik van nieuwsgroepen ??
En zo ja met welk programma doen ze dat dan ?
Belgie is gewoon een k.t land op internet gebied .

Belgie is gewoon een k.t land op internet gebied .

Alsof 't internet zou ophouden aan de landgrenzen...neen zo'n uitspraak geeft geen blijk van computerkennis!

Wat je moet doen is:
Download een nieuwslezer(outlook/outklook express) kunnen dit ook,... maar er zijn betere.
De beste nieuwslezer vind je hieronder:

40tude

Installeer dit programma...geef je provider gegevens in en meld je aan bij een newsgroup en ju.

je begrijpt het niet ...

Geplaatst door steel

Alsof 't internet zou ophouden aan de landgrenzen...neen zo'n uitspraak geeft geen blijk van computerkennis!

Hoi steel
Bedankt voor de informatie.
Zal het zeker proberen .
Op hoop dat het wel de complete binaries door laat?
En aan men blijk van computerkennis tja downloadlimiet 10Gb newsgroepen binaries blokkeren etc...
Daar kan ik niets aan doen t.o.v nederland geen limiet en gekke snelheden en newsgroep gebruik.

Re: je begrijpt het niet ...

Geplaatst door apostel

Daar kan ik niets aan doen t.o.v nederland geen limiet en gekke snelheden en newsgroep gebruik.

Heb @home en daar zit idd geen limiet aan en de snelheid is super maar voor nieuwsgroepen zijn de @home gebruikers aangewezen op payservers aangezien @home newsservers bagger zijn

Re: Re: je begrijpt het niet ...

Geplaatst door m@rio

Heb @home en daar zit idd geen limiet aan en de snelheid is super maar voor nieuwsgroepen zijn de @home gebruikers aangewezen op payservers aangezien @home newsservers bagger zijn

@home is inderdaad bagger , maar naar wat ik van mensen hoor bij skynet is dat helemaal droevig die voert bijna helemaal geen binarie groepen enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan