Hallo allen,
ik heb een website gemaakt in Dreamweaver 8: www.canisha.be
Ik heb gewerkt met een template die hoofdzakelijk uit een tabel bestaat.
Onder de hoofding, die uit 1 kolom bestaat, heb ik 2 kolommen.
De rechtse kolom is editable, de bovenste cel van de linkse kolom ook.
Onder die editable cel van de linkerkolom heb ik een kader voor nieuwsberichten, non-editable.
Nu is mijn probleem dat ik dat nieuwskader, alhoewel opgeslagen in de template, niet op dezelfde hoogte kan houden op alle pagina's, het wipt als het ware op en neer als je van pagina naar pagina gaat.
Nochtans heb ik de bovenste cel in die kolom een vaste hoogte gegeven. De cel eronder, met het nieuwskader, heeft ook een vaste hoogte en is verticaal bovenaan uitgelijnd. Ik dacht dat daarmee mijn probleem zou opgelost zijn, maar dat is niet zo.
Kan iemand mij helpen met wat goede raad ajb?
Alvast bedankt!
Winnie
ik heb een website gemaakt in Dreamweaver 8: www.canisha.be
Ik heb gewerkt met een template die hoofdzakelijk uit een tabel bestaat.
Onder de hoofding, die uit 1 kolom bestaat, heb ik 2 kolommen.
De rechtse kolom is editable, de bovenste cel van de linkse kolom ook.
Onder die editable cel van de linkerkolom heb ik een kader voor nieuwsberichten, non-editable.
Nu is mijn probleem dat ik dat nieuwskader, alhoewel opgeslagen in de template, niet op dezelfde hoogte kan houden op alle pagina's, het wipt als het ware op en neer als je van pagina naar pagina gaat.
Nochtans heb ik de bovenste cel in die kolom een vaste hoogte gegeven. De cel eronder, met het nieuwskader, heeft ook een vaste hoogte en is verticaal bovenaan uitgelijnd. Ik dacht dat daarmee mijn probleem zou opgelost zijn, maar dat is niet zo.
Kan iemand mij helpen met wat goede raad ajb?
Alvast bedankt!
Winnie
Laatst bewerkt: