NIeuwssysteem met wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

compudoc

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
1.021
Ik heb een nieuwssysteem gemaakt (helemaal aangepast voor gebruik) en ik heb hem gekoppeld aan Wordpress 2.04 een weblog systeem.
Ik heb hem daaraan gekoppeld ivm dat ik daar meerdere gebruikers kan aanmaken om berichten te plaatsen.

Het probleem is echter: ik heb een bericht geplaatst en wil die bekijken. (nou komt het)
Wordpress slaat de gebruikers op als 1,2,3 en zet op het moment dat de pagina word geopend die pas om naar namen. Helaas krijg ik dit niet voor elkaar op mijn nieuwssysteem in plaats daarvan komt er testaan:
Geplaatst door: 1 op 2 oktober 2006

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen de code staat op de volgende link:
http://www.plaatscode.be/2775/

Het gaat om lijn 100 met ['post_author'] .

Alvast bedankt,
compudoc
 
Dat nummer zal een userid zijn, dus daarmee kan je de bijbehorende namen toch wel uit de database trekken? Of probeer eens print_r($sRecord) - misschien zit de naam in een ander element van $sRecord verstopt.
 
help!!

ik heb nu hetvolgende gezet:
PHP:
<?php
$a[1] = "Webmaster";
print_r ($a);


		echo "Gepost door: " . stripslashes($a['post_author']) /* "Webmaster"*/ ." op ".stripslashes($sRecord['post_date'])."<BR>";
?>
maar nu krijg ik de volgende foutmelding:
Array ( [1] => Webmaster )
Notice: Undefined index: post_author in LOCATIE nieuws.php on line 106
dit is de lijn met Gepost door:

wie kan mij helpen
 
ik heb nog even gekeken. Het staat inderdaad voor een id nummer maar kan ik dan zeggen id1 = webmaster
id2 = hupelepup

is daar een array/string/variabele voor???
 
Waar kwam die $a['post_author'] vandaan? Die was niet gedefinieerd.

In ieder geval: er zal (neem ik aan) een tabel zijn waarin userid's naast gebruikersnamen staan. Deze kan je met een kleine extra mysql query in een array zetten met de userid als index en de username als value. En zo maak je het mogelijk om $gebruikersnamen[$sRecord['post_author']] te gebruiken :)
 
en hoe luid die query als ik vragen mag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan