Nieuwste HalfLife2 Directx9 filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Er is een mooie en tegeke demo video gereleased van Half-Life 2 die de mooie DirectX9 features die in Half-Life 2 zitten laat zien. De movie is ongeveer 118 mb groot en duurt iets meer dan 2 minuten en hij is verkrijgbaar bij de volgende sitejes:<blockquote><font color="#333333"><a href="http://www.fileshack.com/file.x?fid=3619" target="_blank" class="news">fileshack</a><br />
<a href="http://www.fileplanet.com/files/130000/130227.shtml" target="_blank" class="news">fileplanet</a><br />
<a href="http://www.3dgamers.com/games/halflife2/" target="_blank" class="news">3d Gamers</a><br />
<a href="http://www.computergames.ro/download.php?optiune=show_download&did=2020" target="_blank" class="news">Computer Games Online</a><br />
<a href="http://www.gamershell.com/news_BHalf-Life2BDirectx9.0Ef.shtml" target="_blank" class="news">Gamer's Hell</a> (Aanrader, heeft een mooie snelle NL Mirror)<br />
<a href="http://downloads.ign.com/objects/605/605438.html" target="_blank" class="news">IGN</a></font></blockquote>Download en kwijl ze<br />

Bron: www.halflife2.nl > www.hl2central.net


Echt een cool filmpje! :cool:

post-12-1063360149.jpg

post-12-1063360194.jpg

post-12-1063360301.jpg

post-12-1063360247.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Smartguy
En nog wat benchmarks van een paar 3dkaarten:

1063352637_0.jpg

1063353222_0.jpg

Ik zit dus wel goed met m'n Radeon 9700 PRO,

Kan niet wachten.......

Thnxx voor de sites!!

Grtzzz.
 
vroegâh, toen had je nog geen gezeik met 3dkaarten... toen was je trots op je atari :( :D

Zit middel met mijn Ti 4600 (Directx 9)
Maar de rest van mijn systeem is goed dus zal wel beetje schommelen zijn en dan gaat het perfect!
 
Geplaatst door Smartguy
vroegâh, toen had je nog geen gezeik met 3dkaarten... toen was je trots op je atari :( :D

Zit middel met mijn Ti 4600 (Directx 9)
Maar de rest van mijn systeem is goed dus zal wel beetje schommelen zijn en dan gaat het perfect!

Je videokaart is DX8.1 hoor.
 
Wat heb ik dan aan Directx 9.0b? :rolleyes: Of heeft dat weer helemaal niks met elkaar te maken?
 
Geplaatst door Smartguy
Wat heb ik dan aan Directx 9.0b? :rolleyes: Of heeft dat weer helemaal niks met elkaar te maken?

Eigenlijk nix, maar de nieuwste games eisen het wel. (voor de kaarten die juist wel DX9 ondersteunen)

Dus die DX9-effecten in de filmpjes zie jij niet. Maar niet getreurd, het verschil tussen DX8, DX8.1 en DX9 is amper zichtbaar als je gamed.

Kijk maar es en zoek de verschillen:
http://www.gamersdepot.com/hardware/video_cards/ati_vs_nvidia/dx9_desktop/hl2_followup/shotdx.htm
 
111 mb voor 2 minuten, Het moet nie erger worden dikke **** zooi :(

WHAAAAA IK WIL ADSL EN HALFLIFE 2!!!!

Damm wat wil ik die game graag!!!

(anyway zal wel niet draaien op mijn tnt'tje (direct x 6))
 
Geplaatst door Dolfhin
111 mb voor 2 minuten, Het moet nie erger worden dikke **** zooi :(

WHAAAAA IK WIL ADSL EN HALFLIFE 2!!!!

Damm wat wil ik die game graag!!!

(anyway zal wel niet draaien op mijn tnt'tje (direct x 6))

Maar da's ingame-kwaliteit en zonder beeldverlies.
 
Hier een shot van één van de scene's uit het toch al korte filmpje:

HalfLife2-Techmovie_shot1.png


Jammer dat je al dat lekkers moet missen, Dolphin. Of komt er toch een nieuwe pc bij jullie?

Ow, en in het filmpje is de kwaliteit nog stukken beter dan op deze screen zie ik nu pas.
 
Kwijl, kwijl...

Ha ha,.............

Net gedowned in 23min. voor TWEE minuten kwijlen.

Was het maar vast oktober........

Grtzzz.
 
Geplaatst door Muurhond


Maar da's ingame-kwaliteit en zonder beeldverlies.

Het hele spel past ok op 1 cd'tje (650 mb) en ik mag hopen dat het spel langer duurt als een kwartier :D

@ FunZip
Je maakt *bepaalde* bezoeker heeeeeeeellllllll erg jaloers dus ga nou niet zeuren dat het *wel* 23 minuten duurde bij somige duurd het een uurtje of 10 voordat ze 111 mb hebben

Damm ik wil die game :p
 
Geplaatst door Dolfhin


Het hele spel past ok op 1 cd'tje (650 mb) en ik mag hopen dat het spel langer duurt als een kwartier :D

@ FunZip
Je maakt *bepaalde* bezoeker heeeeeeeellllllll erg jaloers dus ga nou niet zeuren dat het *wel* 23 minuten duurde bij somige duurd het een uurtje of 10 voordat ze 111 mb hebben

Damm ik wil die game :p

Wordt toch minimaal 2 cd's of een dvd.

Daarnaast komen er verschillende versies van HL2, namelijk:
1: Retail box, singleplayer, no multiplayer - ONE TIME FEE!
2: Retail box, singleplayer and multiplayer - ONE TIME FEE!
3: Retail box, singleplayer, multiplayer and other unknown cool stuff (collectors edition) - ONE TIME FEE!
4: STEAM, singleplayer, no multiplayer - ONE TIME FEE!
5: STEAM, singleplayer and multiplayer - ONE TIME FEE!
6: STEAM, subscription model. Pay a montly fee and have access to all Valve titles, including the stuff on STEAM now (HL, OpFor, CS, TFC, etc), Half-Life 2, all future stuff they put out, and so forth.

Second, patches (bugfixes, maintenance releases, etc) will be free no matter which of the six option you decide to go for.

Community-based mods will be free unless the authors want to charge for them. Free community based mods will/can be made availiable though STEAM free of charge.

Maar de normale versie (Singleplay+Multiplay-versie) zal zeker wel komen op minimaal 2 cd's of een dvd.
 
Geplaatst door Muurhond


Wordt toch minimaal 2 cd's of een dvd.

Daarnaast komen er verschillende versies van HL2, namelijk:


Maar de normale versie (Singleplay+Multiplay-versie) zal zeker wel komen op minimaal 2 cd's of een dvd.

Ik ga voor die special edition :p.
Anyway 2cd's is dan nog maar een halfuurtje gameplay :D

Damm ik wil breedband en Halflife 2 (volgens mij kan ik die zin zo onderhand beter als handtekening zetten ;))
 
Geplaatst door Dolfhin
Anyway 2cd's is dan nog maar een halfuurtje gameplay :D

ik weet niet waar jij al die wazige conclusies uittrekt maar ze kloppen iig totaal niet....
 
Geplaatst door Smartguy


ik weet niet waar jij al die wazige conclusies uittrekt maar ze kloppen iig totaal niet....

Filmpje van 111 mb > 2 minuten gameplay (filmpje dan) 650 mb > 12 minuten gameplay ~ een kwartiertje > 1300 mb > 24 minuten gameplay ~ 2 kwartiertje > 1 halfuurtje filmpje over de gameplay :D

Kortom mijn punt : Die fimpjes moeten kleiner worden zodat modem gebruikers ze ook kunnen zien :p 111 mb voor 2 minuten is geen Compresie das gewoon het dik maken van filmpjes :(

Anyway als dit nog waaziger over komt dan mijn vorige berichten let dan ff op de tijd jah, nie iedereen is dan nog zo scherp :D
 
Geplaatst door Dolfhin


Filmpje van 111 mb > 2 minuten gameplay (filmpje dan) 650 mb > 12 minuten gameplay ~ een kwartiertje > 1300 mb > 24 minuten gameplay ~ 2 kwartiertje > 1 halfuurtje filmpje over de gameplay :D

Kortom mijn punt : Die fimpjes moeten kleiner worden zodat modem gebruikers ze ook kunnen zien :p 111 mb voor 2 minuten is geen Compresie das gewoon het dik maken van filmpjes :(

Anyway als dit nog waaziger over komt dan mijn vorige berichten let dan ff op de tijd jah, nie iedereen is dan nog zo scherp :D

Euhmz,
Ten 1e; die filmpjes hebben totaal nix met de echte gameplay van HL2 te maken.

Ten 2e; die filmpjes zijn niet gecompressed en dus in full quality, waardoor de grootte oploopt en ik heb er geen moeite mee. Moet je maar kabel o.i.d hebben hoor...:)
 
Geplaatst door Muurhond


Euhmz,
Ten 1e; die filmpjes hebben totaal nix met de echte gameplay van HL2 te maken.

Ten 2e; die filmpjes zijn niet gecompressed en dus in full quality, waardoor de grootte oploopt en ik heb er geen moeite mee. Moet je maar kabel o.i.d hebben hoor...:)

Bah niks full color en volle kwalitiet dat kan ook wel wat minder dan kunen modem gebruikers die filmpjes ook zien :p

Damm man adsl voor iedereen maar weer niet voor de zielige /me :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan