nieuwste incredimail geinstalleerd...oude niet meer mogelijk???

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
367
heb de nieuwste incredimail geinstalleerd, nu wil ik me oude weer terug zetten i.v.m de junkfilter.
Nu zegt ie als ik de oude heb geinstalleerd dat ie niet compatibel en de nieuwste versie meer moet dowloaden.

Weet iemand hier een oplossing voor......alvast bedankt

groetjes
 
Misschien lukt het wel met systeemherstel naar de datum voor je de nieuwste versie incredibel downloade
 
Laatst bewerkt:
nou het leuke is dat ik windows er gisteren opnieuw op heb gezet...dus ik kan geen systeem herstel doen.
 
Je hoeft niet persé de oude versie terug te zetten. Je kan mbv een stel regels zelf bepalen wat in de junkmap terecht komt en wat niet.
Zo begin je best met het aanmaken van een map waarin je alle 'goede' mails laat plaatsen. Die map geef je bijvoorbeeld jouw naam.
Je maakt vervolgens een berichtenregel waarin je aangeeft dat alle mail van afgekeurde afzenders naar de map junk verplaatst moet worden.
Je maakt dan een regel die alle mail van goedgekeurde afzenders naar die nieuw aangemaakte map verplaatst.
Je maakt een laatste regel die alle overgebleven mails naar de junkmap verplaatst.

Resultaat: Een map waarin alle goede mails zitten en alle rommel zit in de junkmap.
De map 'Postvak In' zal dus altijd leeggemaakt worden, maar dat is kwestie van gewoonte.

Let wel! Je moet altijd even de junkmap controleren of er geen mails van een nieuwe contactpersoon in gesukkeld zijn. Die worden namelijk niet naar de 'goede' map verplaatst. Dit moet je trouwens zowiezo doen, zelfs met de oude versie van de junkfiltering of met een extern spamfilter. Afzenders die (nog) niet gekend zijn worden zonder pardon naar de junk verwezen. Als je zulk een mail in de junkmap vindt verplaats je hem zelf even naar de map met 'goede' mails. Je gaat dan naar die map en laat de afzender aan de goedgekeurden toevoegen.
! Voeg de afzender niet aan de goedgekeurden toe vanuit de junkmap, want dan wordt de mail mogelijk verwijderd tijdens deze actie !
(heb ik reeds aan de hand gehad, gelukkig bewaar ik mijn mails 3 dagen op de server, zo kon ik hem terug binnenhalen)

Ik maak zelf mijn junkmap leeg. Ik laat dat niet aan het programma over omwille van ongekende afzenders die toch aanvaard moeten worden...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan