nieuwste nvidia geforce go7600

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
hallo, ik heb een probleempje, ik heb een hp poavillion dv9000ea laptop en ben op zoek naar de nieuwste driver van mijn nvidia geforce go 7600 graka (laptop kaart) ben opzoek gegaan naar de driver op de officiele hp site maar de driver die op de site staat heb ik al. Maar nu ben ik gaan surfen en overal lees ik dat er een nieuwe driver uit is voor mijn graka (84.71)
Huidige versie (via dxdiag gevonden,7.15.0010.9815)

kunnen jullie mijn probleem verduidelijken? Zal het zeer op prijs stellen:thumb:

M.V.G

bedankt voor de snelle reactie:)

heb ik al geprobeerd maar zoals je kunt lezen heb ik een geforce GO 7600 ,is deze hetzelfde als een geforce 7600gs of een 7600gt ? (ik dacht van niet, maar kan altijd mis zitten :p)

als ik bij product type ga kiezen zie ik geforce m/go staan,dan bij product type geforce 7series endan product zelf geen 7600 te zien (begint pas bij 7800)

en nu?:o

Maar heb je al ''Option 2'' geprobeerd? Dat wat Crash had voorgesteld:D

had niet gelezen voor stap 2:p

nope resultaat stap 2: Product Current
Installed Driver Recommended
Driver
NVIDIA GeForce Go 7600 98.15 HP requires that you download the driver for your GPU from their support site.

You can find more information at: http://www.hp.com.

The GeForce M series and GeForce Go series notebook GPUs use drivers that have been customized by the notebook manufacturers to support hot key functions, power management functions, lid close and suspend/resume behavior. NVIDIA has worked with some notebook manufacturers to provide notebook-specific driver updates, however, most notebook driver updates must come from the notebook manufacturer. Additionally, the desktop GeForce graphics drivers will not install on Geforce M series and Quadro M series notebook GPU's.

vergeten te zeggen:( heb windows vista (32bit) , mss wat ik op internet heb gelezen geld alleen voor windows xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan