Niewe Game pc, nu echt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan niet goed terug vinden, wat je tot nu toe hebt. (Onoverzichtelijk topic)

Als je dat wilt posten, kan ik je verder helpen. Azerty is een betrouwbare webshop. Maar nogal duur vergeleken met andere webshops.
Eventueel kan je kijken op de webshop van Megekko, die is meestal de goedkoopste en betrouwbaar. (Maar heeft niet zoon uitgebreide assortiment als Azerty).

Maar de meest gekozen hardware, kan je er krijgen.

Laatst bewerkt:
over azerty heb ik niet erg goeie ervaringen, dus word alternate.

Kan de links niet zien.

Heb een PC voor je samen gesteld die future proof is en ook goed gebruikt kan worden als multimedia systeem. (Niet puur gericht op gamen, maar dit kan ook op ultra.
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B634348%5D=1&product%5B620835%5D=1&product%5B563039%5D=1&product%5B568279%5D=1&product%5B620113%5D=1&product%5B568296%5D=1&product%5B555331%5D=1&product%5B550165%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B452185%5D=1&product%5B624175%5D=1

De PC kan je niet overclocken, lijkt me ook niet verstandig. Gezien je er weinig tot geen ervaring mee hebt?

Belangrijke punten van de pc:
- Je werkgeheugen werkt op 1.35 volt
- Gold certificate voeding 550 Watt 92% efficientie
- Videokaart met AMD ZEROCORE POWER TECHNOLOGY (Bespaart energie) Gebruikt alleen de daadwerkelijke watt die nodig is op dat moment.
- Zuinige Haswell processor (I5)

Laatst bewerkt:
Mooi lijstje die van Sander, alleen ik zal gaan i5 k edition kopen als je niet gaat overklokken.
Toch een paar euries minder ;-)

maar kunnen jullie niet mijn lijstje zien? is een link naar Gyazo.

Goedemorgen,

Neem aan dat je antwoord wil op de twee linken die je op 12 sept 21.10 uur gaf en ja ziet er prima uit alles werkt op elkaar dus ik voorzie geen problemen.

Hoelang kan ik ermee doen? en kan ik over 2 jaar de games ook op ultra spelen?

Hoi,

Heb geen glazen bol wat betreft games die uitkomen met daarbij de benodigde hardware maar denk dat ultra wel een poosje kan en anders zal je over een poosje misschien een andere videokaart moeten overwegen.

maar ik heb gehoord van vrienden dat deze games die ik in het begin noemde vooral op processor zijn, of niet?

valt wel mee, games zoals skyrim is wel meer op je processor (komt door de schaduwen dacht ik)

maar flightsim enz. wat ik in begin zei, zijn die vooral op videokaart, en is het de moeite om een k serie te nemen in dat wat ik heb samengesteld?

Wat moet je met waterkoeling in die pc? Je kan makkelijk €50 besparen op de koeling en dan een betere videokaart kopen, misschien even wachten op de nieuwe AMD kaarten?

Ik heb even zitten lezen wat je allemaal gevraagd heb, en je luisterd volgensmij niet naar wat mensen zeggen.
Als ik jou was zal ik die waterkoeling en Kingston geheugen weglaten.
1) Als je niet gaat overklokken heb je niks aan waterkoeling, sterker nog, een cooler master cpu koeler voldoet ook goed.
2) Kingston is duur. Je zou beter kaartjes kunnen kopen van een wat minder bekend merk voor ongv. 40 euro, + bespaar je 70 op
je waterkoeling is meteen 110 euro die je kunt besteden aan je gpu of andere belangrijke zaken.

ik ben wel van plan te overklokken.
Wanneer komen de niewe amd´s uit?

In december komen de AMD kaarten met de nieuwe Mantle-Api achitectuur. Waardoor de games meer geoptimaliseerd zijn voor AMD kaarten. Mooiere graphic, betere FPS ect. Waarschijnlijk gaat GTA 5, die hoogswaarschijnlijk ook voor de pc uitkomt in januari. Ook met deze achitectuur werken. Even afwachten dus maar ;) http://tweakers.net/nieuws/91517/mantle-api-van-amd-brengt-console-en-pc-bij-elkaar.html

Alvast een look naar de eerste generatie R9 videokaarten van AMD (Zijn gewoon 7xxx kaarten met een hogere clock en zijn wat goedkoper) http://www.youtube.com/watch?v=ZXG9PVOoolY

Natuurlijk als je de resolutie op 1920x1080 zet. Heb je waarschijnlijk een dubbele FPS en zou je met gemak alles op ultra kunnen spelen. Ook zit er een audio processor in de kaart gebakken, zodat je fysieke processor minder belast word. Dit gaat dan over de videokaart.

Edit: Ook zou de kaart beter zijn voor overall gebruik: Denk aan web browsen, video editting, ect. http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/r9/pages/amd-radeon-hd-r9-series.aspx > Ook is de kaart makkelijker te tunen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan