SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
denk dat t gewoon een kwestie van hoevell geld je hebt is. ben je een echte hard core gamer dan kan je gewoon niet genoeg power hebben. want ookal kunnen de games van nu erop draaien, de vraag is of de games van volgend jaar erop kunnen draaien. het gaat allemaal zo snel tegenwoordig dat zelfs een 8600 GTS 256 MB geen garantie is voor hoge fps wanneer je games op de allerhoogste settinbgs wilt spelen.
voorbeeldje;
heb zelf dual core 2,4 Ghz, 8800 GTX 768 MB en 2048 MB ram, zou je zeggen dat je echt alle games aan kan. niet dus, heb dus pas de game Dirt gekocht, (colin MqRea). en de recommanded settings van deze game zijn hoger dan mijn pc (!!!!!). als ik alle settings on Ultra zet dan heb ik fps van 15/25 !!!!!!
leon
voorbeeldje;
heb zelf dual core 2,4 Ghz, 8800 GTX 768 MB en 2048 MB ram, zou je zeggen dat je echt alle games aan kan. niet dus, heb dus pas de game Dirt gekocht, (colin MqRea). en de recommanded settings van deze game zijn hoger dan mijn pc (!!!!!). als ik alle settings on Ultra zet dan heb ik fps van 15/25 !!!!!!
leon