nightfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Ik heb net nighfire gedowload, maar ik krijg hem niet geinstalleert. Hij probeert dan in dos te komen maar dan schiet die gelijk weg. Misschien ligt het aan het soort bestand het is een .bin bestand ik weet niet wat dat inhoud en wat ik ermee aanmoet
 
Maak een map aan ( 007 cd1 en cd2 ) start Winiso of isobuster en extract dan cd2 en cd1 naar die mappen, vervolgens kun je ze branden met bijvoorbeeld Nero.
 
Je wilt toch weten hoe je spel moeten branden, wat dat zal je eerst moeten doen met een binbestand, of de cuefile erbij downloden, en dan met het proggie fireburner of Nero kan ook branden. Zo als jij het doet zal het niet lukken.

En uitleg over deze progies is altijd gewoon op te zoeken via www.google.com
 
Okey ik heb het gedaan ik heb het install programmatje uitgepakt met isobuster maar als ik dan op het install icoontje druk verschijnt er de volgende fout: (bijlage)

Betekent dit dat ik deze install cdrom die ik gedowload heb op een cdtje moet branden??
 
Geen bijlage te bekennen. Bijlage mag niet groter zijn dan 102 kb
 
Geplaatst door m@rio
Geen bijlage te bekennen. Bijlage mag niet groter zijn dan 102 kb

Ja sorry dat zie ik nu ook ik had een screen gemaakt maar jah die zal wel te groot zijn maar dan zal ik de fout wel even citeren:

error:

Could not load the dll library C:documents and settings\rubenvandersteen\bureaublad\wisemutx.dll. Kan opgegeven module niet vinden.

Dit staat er dus ik denk dat ik het op een cdje moet branden en dan weer openen met isobuster??
 
Geplaatst door debes000
Maak een map aan ( 007 cd1 en cd2 ) start Winiso of isobuster en extract dan cd2 en cd1 naar die mappen, vervolgens kun je ze branden met bijvoorbeeld Nero.

Okey dat heb ik gedaan maar zou ik die 2 cds ook op 1 cd kunnen branden(ik bedoel niet qua grote). Of heb je altijd ee speel cd nodig
 
Kort antwoord: nee.......1ste is 598 mb en de 2de 601mb.

en bij het installeren vraagt ie op een gegeven moment na de 2cd.

Wat is het probleem ( snap je het branden nog niet?)

Ergens op helpmij staat ook uitleg over bin en cue files branden ( nerohandleiding)

Maar persoonlijk doe ik het altijd via Winiso
 
Geplaatst door excelsior
Okey ik heb het gedaan ik heb het install programmatje uitgepakt met isobuster maar als ik dan op het install icoontje druk verschijnt er de volgende fout: (bijlage)

Betekent dit dat ik deze install cdrom die ik gedowload heb op een cdtje moet branden??

inderdaad het zijn binfiles, dus branden met die handel
 
Geplaatst door debes000


inderdaad het zijn binfiles, dus branden met die handel

Okey ik ga het proberen, straks wat ik heb het ookal gewoon geprobeert vanaf mn schijf installeren maar dat luktte niet hij vroeg halverwege de installatie om cd 2. Dus dan ga ik ze straks ff apart op een cdtje branden.
Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan