Nightfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik heb laatst Nightfire in 2 cds gedownload, het .bin bestand uitgepakt met isobuster en de uitgepakte bestanden dus cd1 en cd2 op een apart cdtje gezet. En toen ging ik proberen cd1 te runnen nadat ik hem gebrand had, het installatie programmatje runde die gewoon maar toen die vroeg om cd2( ik heb hem er natuurlijk gewoon inzitten) kon die hem telkens niet vinden?? En kan ik dus niet verder met de installatie?? Wie weet wat ik moet doen??

Hoe groot is CD 2 als ik vragen mag, vrees dat je download niet goed of niet compleet is.

Geplaatst door Caspar107
Hoe groot is CD 2 als ik vragen mag, vrees dat je download niet goed of niet compleet is.

Daar geloof ik niet helemaal in:

CD 1: 598 mb
CD 2: 597 mb

Hij runt het installatie programmatje helemaal maar als die om cd2 vraagt dan kan die hem maar niet lezen.

Daar geloof ik niet helemaal in

Je zou niet de eerste zijn die die fout wel maakt, maar inderdaad is dat nu niet het geval volgens mij, blijft het feit dat het om een download gaat, en is het probleem erg moeilijk te bepalen, al geprobeerd hem te installaren op een andere PC?
Zo ja, en hetzelfde probleem, dan is er toch wat mis met die CD 2.

Geplaatst door Caspar107

Je zou niet de eerste zijn die die fout wel maakt, maar inderdaad is dat nu niet het geval volgens mij, blijft het feit dat het om een download gaat, en is het probleem erg moeilijk te bepalen, al geprobeerd hem te installaren op een andere PC?
Zo ja, en hetzelfde probleem, dan is er toch wat mis met die CD 2.

Kijk je weet het natuurlijk niet maar je moet ook wat met die crack doen die er altijd bij zit. Die zit nu op cd1 en die heb ik al door gekopieert naar mn harde schijf. En daar stond wat er moest staan: wilt u het bestand vervangen? Dat heb ik gedaan maar nu runt die het cdtje nog niet das best vreemd. Maar ik denk niet dat ik hem fout gekopiert heb, maar ik zal het .bin bestand weldra nog een keer uitpakken en kijken of er verschil inzit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan