Nikon d3000 usb probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kladder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Hallo,

Als ik mijn nikon d3000 aansluit via een usb kabel hoor ik het xp-geluid dat hij aangesloten is maar hij verschijnt niet in deze computer tussen mijn cd/dvd drives en harde schijven. En vroeger deed hij het wel.
Ik heb al vanalles geprobeerd zoals sp3 verwijderen drivers opnieuw installeren, usb updaten enz...

Ik heb foto's staan die ik nodig heb voor een artikel en ik ben ten einde raad.

modedit: tekst weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je posting aangemeld bij de moderatoren: Hulp wil iedereen die hier een vraag stelt.

Kijk eens in Configuratiescherm -> Scanners en camera's. Wellicht wordt hij daar genoemd. Indien ja, dan kun je in Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe kijken wat je ziet als je kiest voor Bestand -> Van scanner of camera... of je op die manier bij je foto's kunt komen.

Verder kan het zijn dat je eerst de camera in USB modus (o.i.d.) moet zetten om het als schijfletter te zien in Windows.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie!
Hij verschijnt niet,maar staat wel in apparaatbeheer in de sectie beeld-apparaten/scanners en camera's.
En er is geen optie usb modus, hij werkte vroeger wel op deze manier

Laatst bewerkt:
Als het goed is zit er een geheugenkaart in je camera. Ik neem aan dat daar de foto's op opgeslagen worden.
Wat gebeurt er als je die geheugenkaart uit de camera haalt en in een compatible kaartlezer stopt?

Verder heb ik zo snel geen tips, nu je camera wél genoemd wordt in Apparaatbeheer.
Evt. bel je morgen naar

Nederland
Tel.: 09001 225564 (0900-1 CALLNIKON)
De lijnen zijn geopend van 9.00 - 17.00 uur op ma - vr

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan