Niks op het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

didi_82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2005
Hallo allemaal,

Ik heb hier een p4 pc. Als ik hem opstart, gaat de voeding & de processor ventilator. Het ledje brand ook op het moederbord.

Maar er verschijnt niks op het scherm... Alle drives zijn los, pci slots zijn leeg. Alleen de processor, ram en de agp slot zijn bezet. Ik krijg niks van "biep's", ook niet met alles er uit...

Mijn vraag is nu, als de processor stuk is, krijg je dan iets op je scherm te zien??? Of anders is het het agp slot....

Is er een mogelijkheid om de output van de grafisch kaart of agp slot te 'meten' met een voltmeter ofzo..?

Ik heb niet de mogelijkheid om eens met een andere processor of grafische kaart te testen...

Alleszinds hartelijk dank.

Geplaatst door didi_82

Is er een mogelijkheid om de output van de grafisch kaart of agp slot te 'meten' met een voltmeter ofzo..?

Ik denk niet dat dit te maken heeft met je grafische kaart, want dan zou je alsnog piepjes te horen krijgen. Maar je spreekt van een voltmeter, Als je daar mee over de baan kan, meet dan, on board, de voedingspaningen van je 20 pin plug even. Ik heb het duistere vermoeden dat er iets met je voeding mis is.

Hmm er zit pas een nieuw voeding in... en ik ben zeker dat deze werkt. Toch bedankt.

Geplaatst door didi_82
Hmm er zit pas een nieuw voeding in... en ik ben zeker dat deze werkt. Toch bedankt.
Je weet ook 200% zeker dat deze correct aangesloten is?

Ik denk het wel. Een 20-pin stekker en een 4-in stekker op het moederbord. Het ledje licht op, voedingsventilator en processorkoeler draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan