Niks wordt opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Ik heb sinds de laatste tijd last van dat wanner ik al mijn gegevens invul (gebruikersnaam en wachtwoord enz.) en automatisch inloggen doe, de volgende dag als ik de PC weer aan zet en naar IE ga ik het weer in moet vullen. De geschiedenis van de vorige dag is ook weg en dingen die bijv. bij Google ingetypt zijn, zijn ook weg.

Hoe komt dit?

Daar is geen goed antwoord op te geven, omdat er veel oorzaken voor kunnen zijn.
Ik heb overigens zélf ingesteld dat bij het opnieuw opstarten van Windows - met CCleaner - al deze gegevens moeten worden gewist.
Zoals je weet is het opslaan van veel persoonlijke gegevens een bron van misbruik en eigenlijk is het juist een prima beveiligings-instelling op je pc of laptop.
Maar nogmaals, buiten CCleaner kunnen er veel andere beveiligings- en opschoonprogramma's zijn die dit voor je 'regelen'.
Je zou eens kunnen nagaan welk programma dit mogelijk zou kunnen doen.
En wil je die verwijderacties tóch ongedaan maken, dan kan je dat waarschijnlijk in het betreffende programma uitschakelen.

Ik had wel CC Cleaner op mijn PC, maar daar stond dat niet aangevinkt. Verder geloof ik niet dat ik een zo'n programma heb geinstalleerd de laatste tijd.. Het is nog maar sinds volgende week dat dit gebeurd trouwens.
Wel vervelend als je op veel sites/forums zit en de wachtwoorden, gebruikersnamen en sites elke dag opnieuw in kunt typen..

Hoi,

Als je zo duidelijk weet dat het sinds vorige week is, dan kan je toch terug naar een herstelpunt, net voor die tijd?

Goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht :)
Zal het eens proberen.
Worden er dan geen belangrijke dingen ofzo verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan