Nintendi WIFI USB connector

Status
Niet open voor verdere reacties.

psnyders

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Berichten
167
Hoi,

Heb een Nintendo WIFI USB connector gekocht maar krijg deze niet geinstallerd op W XP omdat de router een firewall zou hebben volgens het installatie proggie.

Heb een Speedtouch 510/510i v4 modem.

Weet echter niet hoe ik nu het een en ander goed kan instellen om de boel te laten werken.


Grz,....................Piet
 
staat er niks op de site van nintendo wifi??
de site is nintendowifi.nl en daar hebben ze ook een forum en goeie support :)
 
Neen ik kom daar niet uit voor mijn router(Speedtouch 510/510i v4)

vervelend maar waar.

Het enige wat ik er uit begrijp is dat de router niet compatible zou zijn want hij staat niet in de lijst.
Lijkt me sterk dat iedereen die nu zo'n stick koopt opeens een nieuwe modem kan gaan aanschaffen.
Goed verkoopstunt dan.

Grz,..................:thumb:
 
maar als je router daar nie in staat hoeft nie te betekenen dat hij nie compatible is :p
Ik heb een router die er ook nie in staat maar hij doet et gwn dus ik denk dat je het beste in het forum van nintendowifi kan zoeken. :)
 
Ik zal het probleem wat beter uitleggen :

Ik heb dus een Nintendo WiFi - USB Connector gekocht om Mario Kart DS online te spelen , maarja dan mot ik wel eerst de software van die stick installeren op de computer.
Je moet volgens de handleiding eerst de software CD-rom er in stoppen en dan start de installatie.
Dan vraagt hij om de USB-stick er in te doen , maar dan gaat het fout , tijdens de installatie en het kopieren van bestanden van de CD-rom , vraagt hij ineens "Stop de USB-stick in de USB-poort van de computer" terwijl hij er allang in zit , want dat moest ik hiervoor doen , ik heb alle USB-poorten geprobeert maar het helpt niet.
Ook opvallend is dat hij elke keer vast loopt tijdens het installeren van "internet-verbinding gedeelte" van het installatie programmatje.
Dus vandaar dat ik dacht dat het met de router te maken had of een firewall , want hij zei in het begin van de installatie dat hij daardoor vast kan lopen.

Hoe los ik dit op??????????

op het forum van nintendowifi weten ze het ook niet , heel veel mensen hebben hetzelfde probleem.

Wouter (zoon van Piet):)
 
Hoi,

Na veel heen en weer gezoek zijn we er toch uitgekomen.

Het blijkt dat AVG Anti Virus de boosdoener is.:shocked:
Deze gewoon tijdelijk uitgeschakeld.
Als we gaan internetten dan zet je deze gewoon weer aan.

Verder in Config scherm bij Beveiligings centrum.
Dan krijg je een venster waarin je Windows ( XP ) Firewall uit kan schakelen.

Nu werkt de WIFI USB Connector prima!!

Toch bedankt voor de hulp.

We hopen dat er nog iemand wat aan deze info heeft

Grz,....Piet:thumb::cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan