nintendo 64 op Flat screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

razortje

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Berichten
85
Ik had een vraagje,

Wij hebben met een stel vrienden een sta caravan omgebouwd om te relaxen in t weekend enzo.

Nu hebben wij geen tv daar en ook geen tv aansluiting. Maar wel een computer met een flatscreen (scherm is 1,5 maand oud)

Nu wilde wij voor de grap een oldskool nintendo 64 kopen met enkele spelletjes.

Maar is er EEN manier om dat aan te sluiten op dat flatscreenscherm zodat wij gezellig met ze vieren kunnen nintendo 64'en???

(flatscreenscherm is een computerscherm... niet een flatscreen t.v. Weet btw ook nog specificaties over het scherm of welke het precies is..)
 
Jou nintendo rechtstreeks aansluiten op de monitor lijkt mij totaal niet mogelijk. Als de pc die erbij staat een video-ingang heeft kan je wel het videosignaal van de nintendo langs de pc naar de monitor sturen.
 
ok maar wat is een tv flatscreen anders dan een 19" computer flatscreen? qua aansluitingen e.d...

want lijkt me dat je op een tv flatscreen wel direct je nintendo64 erop kan aansluiten..??
 
Welke aansluiting heb je bij deze nintendo? (scart,....). Als je een dvi-aansluiting hebt op je nintendo dan zou dat kunnen gaan.
 
Laatst bewerkt:
sorry ik heb daar nog geen idee van. Het was een idee van ons dus we hebben ook nog geen nintendo64 aangeschaft..
 
Er zijn kastjes voor dat je je console op je pc scherm kunt aansluiten :) (van composite naar dvi)
Die kosten alleen ongeveer € 60,-- dacht ik. Als je dat er voor over hebt is t leuk
 
serieus :eek: kijk dat is echt ff wat ik zocht !!

hoe worden die kastjes genoemd?

waar kan je ze kopen?

is het plug and play?

computerkast kan je er dus volledig buiten laten?

en heb je er een tv kaart voor nodig in je computerkast?
 
Laatst bewerkt:
Er bestaan convertors maar of je die al voor 60 € hebt???? Daar twijfel ik sterk aan. Zoek maar eens op google. Prijzen gaan van 150 € tot 300+
 
moet je ff een andere conrad url openen.. gewoon conrad.nl of iets dergelijks.. dan deed ie het wel bij mij..

edit: www.conrad.nl -> zoeken op bestellnummer -> 994698 - 89
 
Heb het gevonden. Dit is jammer genoeg niet wat je zoekt. Hiermee kan je een videobron zoals tv of jou spelconsole via usb op de pc aansluiten. Hiervoor heb je de pc zelf nodig om beeld van je console naar het lcd scherm te brengen
 
Heb je trouwens wel een dvi-aansluiting op je lcd scherm? Meeste lcd schermen hebben dvi en de oude aansluiting samen maar sommige hebben nog alleen de oudere aansluiting.
 
hmm zal het eens navragen, het is iig wel een vrij nieuw scherm maar dat zegt ook niet alles..
 
ooeww best duur nog.. is dat werkelijk de enige manier om het zo op te lossen? of is er een goedkopere oplossing?
 
Ben bang dat er geen andere oplossingen meer zijn
 
hmm naja dan maar daar verder op ingaan dan want 210 euro vind ik beetje veel geld voor zo'n apparaatje zodat je nintendo64 direct op je scherm kan aansluiten.


Stel dat ik zo'n tv kaart koop en installeer e.d... wat komt er allemaal verder bij kijken voordat ik nintendo kan spelen om het scherm van me computer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan