Nintendo DS Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninjaplayer

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Ik heb spelletjes voor op de DS gedownload alleen hoe speel ik ze op mijn DS?:thumb:

als je spelletjes download kan je ze alleen via een emulator op de computer spelen... tenzij je een of ander speciaal apparaatje hebt waarmee je lege DS dingen kan vullen met die spellen, maar dat is niet echt iets om zomaar even te kopen....

volgens mij kan je ze op een memory kaart zetten en dan met een speciaal dingetje spelen op je ds:thumb:

Weetje wat? Ik kap er mee. Doe er zo veel verspilde moeite voor. Ik koop wel spellen in de
winkel.:thumb:

[Supermod edit]Hier doen we op Helpmij niet aan mee(zie huisregels), dus ook niet aanbieden via de mail te helpen.[/Supermod edit]
Hoe speel je dan die spellen op een ds, er zit toch geen memory station op een ds?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het aanzetten tot illegaal gebruik van software is op Helpmij niet toegestaan. Als je openbaar zegt van: "Het mag hier niet, mail me maar" is dat duidelijk ook niet legaal.

Gelieve je e-mail adres + je "tip" weg te halen voor de mod van deze sectie het moet doen.

Oh ja, nou je het zegt het is illegaal en schend de huisregels. Dan kan deze vraag met zo
goed gesloten worden. Het gaat de illegale kant op.

Alleen moderators kunnen de vragen sluiten?

Laatst bewerkt:
Alleen Admins/Supermoderators/Moderators kunnen topic's sluiten.

Bij deze zal ik hem maar sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan