nintendo DS lite gekopierde spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

superwendy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
3
hoii,

ik ben nieuw hier,
ik heb een vraagje;
hoe gaat het in zn werk, als je een N. ds lite heb, en je wilt spelletjes van internet afhalen hoe gaat dat inzn werk dan ?
ik heb al wel gelezen dat een DSTT kaart beter is dan een R4DS, en is het dan zo dat je op die micro sd kaart je spelletjs zet, en die DSTT of R4DS een soort van adapter, converter?

maar ik zie dat je er ook een geheugen kaartje in moet doen, en dat je dus een password hoeft te hebben voor die spelletjes,

haal je die spelletjes dan gewoon van FTD, en nieuwsgroepen ofzo?

Want ik wil wel een Nintendo DS lite kopen, maar als ik iedere keer zo ****** veel voor spelletjes meot neer tikken word ik ook niet vrolijk :p

alvast bedankt :)

groetjes wendy
 
Laatst bewerkt:
Mijn broertje heeft zelf een R4'tje en deze werkt prima. Het gaat als volgt:

- Broertje vraagt om een spelletje (officieel Multimedia, de roms (de spellen) zijn illegaal maar goed)
- Ik haal deze van mijn bron vandaan (mag ik de link plaatsen ?)
- Ik zet deze op de micro sd kaartje
- Deze plug ik in het R4'tje die in de DS gaat
- Het custom - menu komt tevoorschijn met alle spelletjes die er dan opstaan
- Broertje gaat spelen

Ik heb nog nooit wachtwoorden gezien of iets dergelijks. ik weet wel dat het hartstikke goed werkt voor de kinderen met een laag budget ;).
 
Oke,

ja heb wel gelezen op sites waar je het kan kopen dat je geen wacht woorden nodig hebt enzo, maar ik vroeg me zeg maar af hoe het ging,

ik las wel ergens dat DSTT beter is maar volgens mij is dat gewoon net waar je goeie en slechte ervaringen mee heb,

dus het opzetten van die spelletjes is geen probleem lees is al, mijn vriend kan ze dan van internet af halen dat was niet het probleem

Ik heb ook een Wii, en die wil ik niet om bouwen, dus en dan nog een DS er bij met dure spellen zat ik niet op te w88 dus, maar dit is wel een ideale oplossing, en het is niet illegaal las ik ergens op een site dus :)


bedankt voor je reactie

als er nog mensen zijn die advies hebben over welk kaartje et beste is DSTT of R4DS ???
 
Zelf heb ik sinds een paar dagen een DSTT, deze bevalt me goed.

Om te downloaden, moet je vaak even een account aanmaken op een site, verder bij mij site's nooit problemen gehad met wachtwoorden.

Hoe te werk gaan is de post van Frozone perfect ;)
 
oke, ja ik zag op internet dat je dus een r4tt een dstt en een m3ds kaartjes zijn,
een kennis van mij heeft een m3ds kaartje dus ikheb ook voor die gekozen omdat het makkelijker was voor mij, kan hij mij helpen alst moet :p
bedankt voor de info
 
oke, ja ik zag op internet dat je dus een r4tt een dstt en een m3ds kaartjes zijn,
een kennis van mij heeft een m3ds kaartje dus ikheb ook voor die gekozen omdat het makkelijker was voor mij, kan hij mij helpen alst moet :p
bedankt voor de info

Mocht je nog naar een site zoeken, *KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Chielio,

Mail adres verwijderd, het aanbieden om via de mail te helpen is niet toegestaan.

Uit de huisregels:
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
 
jongens... je hoeft toch helemaal geen sites te plaatsen...? Dan worden de mods weer boos, en dat wil je niet. Wel eens van nieuwsgroepen gehoord?:p
 
jongens... je hoeft toch helemaal geen sites te plaatsen...? Dan worden de mods weer boos, en dat wil je niet. Wel eens van nieuwsgroepen gehoord?:p

Die van de DS zijn zo klein, heb je niet echt ene nieuwsgroep voor nodig ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan