Nintendo DS Lite nieuwe batterij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerinkt

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Beste Helpmij!:D

Ik heb een DS lite van ongeveer 2 jaar oud. Helaas merk ik dat de batterij steeds korter mee gaat. Nu ben ik online op zoek geweest naar een nieuwe batterij, helaas weet ik niet zoveel hier van af en kon niet echt wat vinden.

Ze hebben het op websites steeds over *getal* (bijvoorbeeld: 2000) '' mAh ''. hoe hoger de mAh hoe langer de batterij mee gaat?:confused:

Samengevat:
- Ik zoek een batterij die super lang mee gaat. ( ik speel er vaak op )

Alvast bedankt!:d

Als je super lang wilt, dan moet je voor de originele batterij gaan. Er zijn ook grotere packs te koop, maar deze passen niet helemaal in je DS en blijven iets uitsteken.

Voordeligste optie is om via Ebay een paar batterijen uit HongKong te laten komen. Kosten als je goed oplet € 2,30 per stuk incl. verzenden.

Als je super lang wilt, dan moet je voor de originele batterij gaan. Er zijn ook grotere packs te koop, maar deze passen niet helemaal in je DS en blijven iets uitsteken.

Voordeligste optie is om via Ebay een paar batterijen uit HongKong te laten komen. Kosten als je goed oplet € 2,30 per stuk incl. verzenden.

En weet je toevallig ook hoelang die uit HongKong meegaan?:D

Bel met de Nintendo technische dienst: http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/service/contact_2095.html
Hun proberen je als het goed is te helpen, met je probleem en als blijkt dat je batterij kapot is ,dan kun je je je gehele ds opsturen en vervangen ze je batterij.

De batterij is niet kapot, maar hij gaat gewoon minder lang mee dan vroeger. Dat is normaal staat in de handleiding, dan verliest ie 70% van z'n normale kracht na vaak te zijn opgeladen.

3 weken?

meeste items uit hong kong zijn er binnen een week, maar dat is geen garantie.

De batterij gaat een paar uur mee. Heb het niet precies opgemeten.

En ja, accu's verouderen. Dat is een gegeven. Via Nintendo kan, maar kost bijna 40 euro. Kun je een heleboel alternatieve accu's voor kopen. Ook als deze iets langer meegaan qua levensduur en lading.

De batterij is niet kapot, maar hij gaat gewoon minder lang mee dan vroeger. Dat is normaal staat in de handleiding, dan verliest ie 70% van z'n normale kracht na vaak te zijn opgeladen.

Dan nog kunnen ze hem vervangen. Bovendien heb je dan een orginele batterij.
Als het een orginele batterij is weet je zeker dat hij weer een tijdje meegaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan