Nintendo DS Lite: zichzelf uitschakelen en vasthangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaany2

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Berichten
18
hallo,

mijn ds had dit probleem: hij ging vanzelf uit. i begrijp dat dit betekent dat er iets kapot is en dat de ds dan automatisch afsluit, maar op verschillende fora hebben ze het over verschillende problemen, hij kan een kabel of een fuse (sorry, ik ben het Nederlandse woord voor dit geval vergeten) zijn, ik weet het niet. dus kan iemand mij helpen? dan, later, kwam er een ander probleem, dat verwant kan zijn: de ds vind soms een cartridge niet, en ja, het is een origineel spel. ook al is het niet zo een groot probleem, gewoon het spel er uithalen ener weer in doen, maar toch is het irritant. ook tijdens het spelen vind hij soms het spel niet en blijft hij vasthangen, waardoor ik hem moet uitschakelen. alle hulp is welkom.


alvast bedankt,
jaany2
 
oke
1. het nederlandse woord voor fuse is stop of zekering (ben het zelf ook wel eens kwijt geweest)
2. het kan zijn dat er stof in het slot zit
3. hoe oud is de ds het kan zijn dat de accu defect is (de accu kan ongeveer 200 keer opgeladen worden bij mijn 3ds)
4.valt hij niet uit als hij in de oplader zit??
 
ja, in het stopcontact valt hij ook uit, en hij is al 3 jaar oud of zo, dus de garantie is al weg en hij is zeker al 200 keer opgeladen (wel veel vaker). Bedankt voor de hint met het stof en met de zekering. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen? Persoonlijk dacht ik eerst dat het dat kabeltje in het bovenste scherm was, die die wel vaker breekt bij een Nintendo DS Lite (ik heb geen idee hoe dit kabeltje heet).

jaany2
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan