jblommerde
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2000
Geen idee of ik deze vraag hier mag plaatsen, en of hij wel op dit forum thuis hoort maar wellicht kan iemand mij helpen.
Ik heb voor m'n kleindochter een 2e hands Nintendo DS gekocht (Sinterklaas).
Nu wil ik daar voor haar natuurlijk spelletjes voor hebben, aangezien ik totaal geen verstand heb van dat soort spelletjes heb ik de volgende vraag;
Men heeft mij verteld dat er uiteraard gewoon spelletjes voor te koop zijn maar die zijn erg duur, ook hebben ze mij verteld dat je van internet spelletjes voor deze nintendo DS kunt downloaden en vervolgens op deze nintendo kunt spelen.
Weet er iemand hoe dit werkt, wat moet ik daar voor aanschaffen e.d.
Ik zou dolgelukkig zijn met een redelijk gedetailleerde omschrijving over het hoe en wat.
Alvast bedankt !!
Jac
Ik heb voor m'n kleindochter een 2e hands Nintendo DS gekocht (Sinterklaas).
Nu wil ik daar voor haar natuurlijk spelletjes voor hebben, aangezien ik totaal geen verstand heb van dat soort spelletjes heb ik de volgende vraag;
Men heeft mij verteld dat er uiteraard gewoon spelletjes voor te koop zijn maar die zijn erg duur, ook hebben ze mij verteld dat je van internet spelletjes voor deze nintendo DS kunt downloaden en vervolgens op deze nintendo kunt spelen.
Weet er iemand hoe dit werkt, wat moet ik daar voor aanschaffen e.d.
Ik zou dolgelukkig zijn met een redelijk gedetailleerde omschrijving over het hoe en wat.
Alvast bedankt !!
Jac