nintendo DSI flash card werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjan1983

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
76
Hallo,

Mijn vader heeft een flash card voor zijn nintendo DSI.
In het menu van de nintendo staat : Star Wars Lethal Alliance Ubisoft.
Als ik hier op klik om naar de flash card te gaan wordt het onderste scherm zwart en de bovenste krijg ik een rood vakje te zien waar ? Menu in staat.
Hoe krijg ik dit aan de praat?

BVD

Gr. Marjan
 
Hallo!

Ik had al eerder geprobeerd om software op de kaart te zetten maar blijf dezelfde melding krijgen. Nu heb ik ook weer precies dezelfde melding.

Ik heb de software gedownload. Uitgepakt op mijn computer en het mapje naar de kaart gekopieerd. Dat was de bedoeling toch?

BVD

Gr. Marjan
 
Wanneer je het bestand download en uitpakt heb je een map genaamd "dstti-software-NL".
Daarin zit een map genaamd "dutch [www.dsttiland.nl]". De inhoud van die map kopieer je naar je sd kaart; dat zijn een map [ttmenu] en een bestand [ttmenu.dat].
 
Hallo,

Ik heb gedaan wat je zei maar het blijft hetzelfde. Het onderste scherm wordt weer zwart en het bovenste staat weer een rood rechthoekje met ? menu erin.
Wat kan het dan zijn?

BVD

Gr. Marjan
 
Probeer deze eens.

Zelfde verhaal, downen, uitpakken. Je hebt nu een map [ttmenu_nl]. Daarin zit een map [dutch]. Daarin zit;

een map [ttmenu]
een bestand ttmenu.dat
en een bestand ttmenu.sys

Die drie dingen kopieer je naar je sd nadat je die eerst hebt leeggemaakt. Die vorige dowload werkte waarschijnlijk niet omdat de ttmenu.sys daar niet in zit.
 
Hallo,

Helaas, wederom dezelfde melding. Als ik op internet speur zie ik meer met dit probleem alleen staat nergens de oplossing.
Nog meer opties?

BVD

Gr. Marjan
 
Ik heb inmiddels ergens iets gevonden waarbij stond dat ik de bestanden op root moest zetten. Dus gedaan, krijg dan wel een ander schermpje ervoor maar nu blijft ie op 'loading....' staan. Weet je daar misschien een oplossing voor?

Gr. Marjan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan