Nintendo DSi of DS lite??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adriaantjw

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Ik wil mijn neefje verrassen met een Nintendo spelcomputer maar twijfel tussen de DSi en de DS Lite.

Vandaag heeft deze site de DS Lite in de super aanbieding ofzo:
http://www.vergelijk.nl/super_dagdeal/
(DS lite voor maar 99 euro)

Dit is natuurlijk vet goedkoop maar als de DSi nou veel beter is dan betaal ik wel een paar tientjes extra.

Please give me tips :)

Alvast bedankt!

Ik wil mijn neefje verrassen met een Nintendo spelcomputer maar twijfel tussen de DSi en de DS Lite.

Vandaag heeft deze site de DS Lite in de super aanbieding ofzo:
http://www.vergelijk.nl/super_dagdeal/
(DS lite voor maar 99 euro)

Dit is natuurlijk vet goedkoop maar als de DSi nou veel beter is dan betaal ik wel een paar tientjes extra.

Please give me tips :)

Alvast bedankt!

Hallo,

Leuk kado :D

De voordelen van een DSi en een ds lite zijn:

de DSi heeft 2 nieuwe camera's erop dit zou de game play bevorderen.
Andere nieuwe functies zijn onder meer de ingebouwde muziekspeler
en een nieuwe webbrowser, gebaseerd op Opera. Om internet toegankelijk te maken op de Nintendo Dsi is de Dsi ook van een Wi-Fi ontvanger voorzien.

Tja heb zelf nog nooit op een DSi gespeeld (ben meer van de grotere console enzo :))

Maar een DSi lijkt mij wat leuker/beter dan een ds light ;)

ik heb zelf een dsi. erg tevreden.
voordeel van ds light is trouwens dat je je oude gameboy spelen er ook op kunt spelen.
kan bij dsi niet.
met dsi kan je van webstore ook programma's en spelletjes downen. ook leuk.

mijn kleindochter heeft ds lite gehad en nu dsi,
de dsi heeft puur meer mogelijkheden ,zoals camera's en sound,en video mogelijkheden

Kijk het licht er ook aan wat je wil.
Wil je perse dat hij Gameboy spelletjes wilt spelen. Dat hij foto's kan maken.
Een voordeel bij DSI is wel dat je de Online winkel hebt. Je gaat met je DSI online en je kan spelletjes kopen met punten. Ik weet niet zeker of je die punten kunt kopen of moet verdienen. In iedergeval kan je er gratis nieuwe spelletjes downoaden. Zelf heb ik de oudste DS bevalt me nog steeds maar de DSI heeft een veel mooier design en is sneller als de DS Lite ik hoop dat dit helpt.

SANDERISBESTOK

ADOBEEEEEEEE

je krijgt bij je eerste aanmelding in de shop 1000 punten.
je hebt een aantal dingen die gratis zijn in de webshop.. vaak een browser en een flipnote spelletje.
dan zijn er nog spelletjes voor 200 pt 500 pt en 800 pt. dus je kunt best wat downen bij zo'n eerste bezoek. daarna kan je bijkopen via nintendo kaarten (soort opwaarderen net als bij beltegoed kaart kopen) of via credit card. maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.

Bedankt voor jullie hulp allemaal. Ik heb toch de super aanbieding gekocht omdat ik het niet kon laten voor deze prijc! De Dsi is toch minimaal 50 euro duurder en dat heb ik op het moment niet echt voor handen en vind de verchillen toch minimaal.

Groetjess!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan