Nintendo DSi XL

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
:( Lieve mensen ik heb me net geregistreerd hier en ken ik die forum nog niet helemaal,
ik zal graag willen vraagje over Nintendo DSi XL hier plaatsen ... hoe en welk link moet ik gebruiken ??
 
Welkom! :D
*knip*
Stel je vraag maar hoor!
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl ROYONIX :) Ik heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.
 
Nintendo DSi XL****vraagje

:rolleyes: Ben een poosje terug een nintendo DSi XL gekocht en het gaat goed met afspelen filmpjes afspelen muziek enz... maar ik zou graag willen weten hoe je afbeeldingen er op kan zetten welke je met digitaale fotoapparaat hebt gemaakt en die je ook als achtergronden kunt gebruiken ( of dat kan ? :eek: ? ) ...
 
Laatst bewerkt:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/support/klantenservice_nintendo_dsi_12060_15220.html onder kopje installatie en gebruik, systeeminstellingen, gegevensbeheer. Als je daar op klikt, klapt er een heel verhaal open over 'kopieëren naar een SD-kaart'. Lees dat eens door, want volgens mij moet het zo lukken er afbeeldingen op te zetten. Ik heb een 'oude' Nintendo DS, dus met de mijne kom ik niet verder om je te helpen.

Let op: De optie "Data Management" (gegevensbeheer) verschijnt pas als je verbinding hebt gemaakt met internet en de Nintendo DSi Shop een keer hebt bezocht. Nadat je de Nintendo DSi Shop hebt bezocht verschijnt de optie "Data Management" op pagina 1 van de systeeminstellingen.

Je kunt bij de systeeminstellingen voor gegevensbeheer kiezen om gegevens in het systeemgeheugen of op een SD-kaart te wissen of te kopiëren.
 
Laatst bewerkt:
Heeh die klinkt makkie :thumb: ik zal zeer zekker uitzoekken die optie,
maar jej zie ik nu pas ... dat voor internet verbinding ''Wi-Fi USB Connector'' moet je hebben, en zoals een nare pech die heb ik nog nie, die word weer een verplichte koopje hoor ik m'n vrouw in achtergrond schreeuwen.....:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan