Nintendo DSI

Status
Niet open voor verdere reacties.

hacco

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Hallo,

Ik heb een nintendo DSI gekocht.. Nu heb ik nds spellen gedownload, en op de sdkaart gezet maar het lukt niet.. Wie weet er een antwoord op...

alvast bedankt

dat gaat niet, je hebt dan een r4i oid nodig. En hier moet je dan frimewire opzetten en die in het ds game slot doen

hmm ik dacht dat het erin was gebouwd, heb ik het verkeerd begrepen. maar hoeveel kost zo'n r4 kaart en waar kan ik ze vinden? en wat voor een firmware moet je erop zetten?

hmm ik dacht dat het erin was gebouwd, heb ik het verkeerd begrepen. maar hoeveel kost zo'n r4 kaart en waar kan ik ze vinden? en wat voor een firmware moet je erop zetten?

Een R4 kaart kost van €25,- tot €40,- , je krijgt de firmware erbij op een cdtje!
Je kan een R4-Kaart op http://r4r4.nl bestellen! Je krijgt er gratis ene (micro)sd-kaartje bij!

...
voor de DSi
moet je een andere flashkaart,
een r4i een dstti of acekard2i. (je kan ze hier bijv. www.dealextreme.com kopen)
De acekard2i werkt erg goed (zie www.ndss.nl)
alleen als er in de toekomst firewire updates komen voor de DSI dan kan het mogelijk zijn dat je flashkaartje niet meer werkt.

gewone acekard2 , r4 , dstt enz werken niet op de DSI.
:cool:

Laatst bewerkt:
mijn probleem;
gister heb ik de nieuwste dsi gekocht, ik heb zelf geen orginele spellen alleen een nds card '( zo'n card waar je spelletjes op donwload ) ik hoorde van iedereen dat je met die spel card gewoon op de dsi kon spelen dus ging ik daar ook van uit.
Blijkbaar is dit niet het geval, iig kan ik er niet op spelen want de dsi geeft aan dat er geen spel in de gamesluiting zit.
Weet iemand of ik misschien ergens software kan downloaden waardoor ik nog wel op mijn nds card kan spelen op de dsi?

Flashkaart heet dat ding.

Alleen de AceCard DSi en de iTouch DSi worden momenteel ondersteunt door de DSi.

(R4i en DSTTi zijn niet gemaakt door de orginele makers, dus die moet je niet kopen).

Flashkaart heet dat ding.

Alleen de AceCard DSi en de iTouch DSi worden momenteel ondersteunt door de DSi.

(R4i en DSTTi zijn niet gemaakt door de orginele makers, dus die moet je niet kopen).

Hallo ,

ik heb ook de DSI en een R4i kaart (omdat die mij werd aanbevolen in de winkel)
de spelletjes doen het wel maar de pixels zijn uitemate slecht(erg grof, Mahjong is zeer slecht zichtbaar ook de "kaarten" van patience zijn moelijk leesbaar). Ligt dat aan de kaart of de DSI zelf?

Tari
Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan