Nintendo Wifi USB connector probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patjuh2

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2007
Hallo mensen!

Ik heb een probleempje met de verbinding van mijn Ninten Wifi USB connector die in mijn computer zit naar mijn Nintendo Wii.. De verbinding heeft het altijd normaal gedaan maar sinds zaterdagavond doet de verbinding tussen mijn Wii en de USB connector het niet meer.

Ik heb een computer met Windows Vista (maar dat moet niets uitmaken als het goed is) en gister na wat zoeken ben ik achter hetvolgende gekomen: Onze router heeft toegang lokaal EN tot internet.. terwijl mijn USB connector alleen maar toegang krijgt tot Lokaal en zo geraak ik dus niet op internet.

Ik ben erachter gekomen dat de "Netwerkadapter lan-verbinding 3 " (en dat is dus mijn Nintendo Wifi USB connector) geen geldig Ip-adres heeft, en dat terwijl hij het altijd gewoon normaal heeft gedaan!?
Zie het plaatje, dit geeft hij aan als ik probleem vaststellen doe:
probleemnintendowifiusbmh0.jpg

Nu heb ik van de 3 keuzemogelijkheden er al 2 uitgeprobeerd:

Ik heb de modem 10 seconden uit het stopcontact gehaald maar dat heeft niets geholpen, ook de 3e optie namelijk Netwerkadapter lan-verbinding 3 opnieuw instellen maakt niets uit want hij geeft aan dat het probleem er dan nog is.
Optie 1 lukte mij niet (misschien omdat ik niet super-handig ben met computers, ondanks dat ik er redelijk veel van weet)

Nu moet ik dus zorgen dat ik een geldig IP-adres krijg voor "'Netwerkadapter lan-verbinding 3'' maar hoe doe ik dat?

Kan iemand mij aub vertellen hoe en wat ik moet doen?:thumb::D

Alvast bedankt!
Patjuh2

voordat ik dat ga doen, wat gaat er dan gebeuren met mijn computer en de andere computers hier in huis (die op dezelfde router werken)? hij heeft het altijd gewoon gedaan maar nu doettie het niet meer maar wil ook weer niet men hele pc overhoop gooien ;-)

iig bedankt voor je reactie, al wacht ik nog even meer reacties af ;-):thumb:

Er gebeurt verder niks met je computer, je verandert alleen je ip-adres. En mocht het niet werken, of mocht je daardoor andere problemen krijgen, dan kun je het altijd weer ongedaan maken ;)

Okeej, zal morgen wel ff kijken maar krijg ik dan geen problemen met andere computers, want router werkt wel op 1 ip adres he?;)

Ja, maar je verandert niks aan je router, alleen aan je pc ;)

Okeej, het werkt inmiddels op een andere computer wel prima, heb er nog niet naar gekeken maar dat ga ik dus nog wel doen ;)

eey gasten

ik heb een paar dagen geleden oo kzoun usb dinges gekocht, het installeren enzo ging wel goed, maar als ik steeds de computer uit doe om wat te gaan eten en dan weer aan doe dan duurt het lang voordat ik weer op de wifi dinges kan:evil:
weet iemand tips ?

een ding is me wel opgevallen dat als ik me usb connector op me pc kast legt dat die dan niet reageert maar als ik hem op me burea legt wel er zit maar een paar cm verscvhil tussen
:thumb:
( ik gebruik de verlengsnoer )

Hoi, ik bump hiermee gelijk het topic omdat ik aan het begin van de week ook een usb connector heb aangeschafd, maar er gsiteravond opeens mee ophield. Ik heb ook Vista, zit met meerdere pc's op 1 router en krijg precies dezelfde melding dat er geen gedlig IP is ingesteld op LAN 3 en dat verbinding alleen lokaal is. Ik hoop dat iemand dit probleem ook heeft gehad en een oplossing weet?

Jurgen.

Probleempje met gedeelde internetverbinding.

Ik heb een Nitendo Dsi,
Nitendo Wi-Fi USB connector.
en... een probleem xD
Zodra ik hem instaleer met de disc staat er Probleem met gedeelde internetverbding (5)
Kan iemand helpen?:confused: Thanks ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan