Nintendo wifi usb connector

Status
Niet open voor verdere reacties.

apoche

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Ik heb sinds pas een nitendo wifi usb connector gekocht.
Ik heb de stick geinstalleerd volgens het boekje wat er bijgeleverd word.
Nadat ik dit gedaan had probeerde ik met mijn nintendo ds een verbinding te maken maar ik krijg een foutmelding omdat mijn ds geen ip toegekend krijgt dit probleem heb ik tevens met mij wii.

ik hoop dat iemand mij kan helpen

alvast bedankt,

Kan het zijn dat je/men in je router heeft ingesteld dat er maar een beperkt aantal ip-adressen mogen worden uitgedeeld via het wireless signaal? Staat misschien mac-adress filtering aan in de router? Dan krijgt alleen apparatuur die in je router in een lijst staat een ip-adres. Dat lijstje en alle andere instellingen kun je zelf wijzigen via het configuratiescherm van je router.

Kan het zijn dat je/men in je router heeft ingesteld dat er maar een beperkt aantal ip-adressen mogen worden uitgedeeld via het wireless signaal? Staat misschien mac-adress filtering aan in de router? Dan krijgt alleen apparatuur die in je router in een lijst staat een ip-adres. Dat lijstje en alle andere instellingen kun je zelf wijzigen via het configuratiescherm van je router.

Ik heb in mijn router configuratie de mac adressen ingesteld met een statisch Ip omdat de beveiliging erop zit maar ze krijgen tevens geen ip adress

Je zou eens kunnen testen zonder enige vorm van beveiliging, dan weet je in ieder geval waar je het moet zoeken...

Je zou eens kunnen testen zonder enige vorm van beveiliging, dan weet je in ieder geval waar je het moet zoeken...

ik heb mijn beveiliging ook al uitgeschakeld en nintendo kon me ook niet helpen en dat is de reden dat ik het zo probeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan