NIS 2003 doet raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar de scan stopte weet ik niet meer, maar ik denk de oplossing gevonden te hebben, met nadruk, ik denk 't...ik wacht het ff af en laat het vanavond weten...het is een beetje te sullig als dit de bottleneck zou zijn...:)
 
Ik denk het idd te weten, geen kruisjes meer door icoontjes rechtsonder als ik naar OE ga, en de scan ging soepel...de oplossing was: ik kreeg opeens een ingeving om het progje Cookies Manager (een simpele executeble van 19 KB) te verwijderen...na overdenking kom ik tot de conslusie dat in de NIS ook al een Cookie-regelaar zit, maar ik regelde dat met Cookies Manager, dat verstoort waarschijnlijk verschrikkelijk, ook de foutmelding creating tempfiles (moest scandisk doen volgens tekstballonnetje) eerder van XP zou er ook mee te maken kunnen hebben, ik verwijderde tijdelijke internet-bestanden steeds inclusief dus de meeste cookies. Beetje verwarrend verhaal maar ik denk er uit te zijn. Conclusie: hoogst waarschijnlijk gaat NIS 2003 niet samen met een Cookie-progje en zeker niet met Cookies Manager. (knock on wood, de avond is nog jong)
 
Ik hoop het met je mee Gezina, want Saldos lijkt wel lekker ergens op vakantie te zijn.
(concluderende uit dat ik meerdere norton topics voorbij ziet gaan zonder saldos en zijn adviezen:D)
 
Hallo @temptation en gezina,

Was even op vakantie.
Je hebt het blijkbaar zelf opgelost Gezina.
Blijkbaar heeft NIS een conflict met Cookies manager.
Je kunt 3 dingen doen.

1. De cookies manager uitzetten
2. De cookies manager aanzetten en de privacy control in NIS uitzetten.
3. Je kunt de startup sequence van de programma's veranderen zodat. In dat geval kun je beide programma's waarschijnlijk zonder probleem gebruiken. Zie hier hoe dat moet.

http://service1.symantec.com/SUPPOR...54d681?OpenDocument&ExpandSection=1#_Section1
 
Ha Saldos, welcome back! Heb inmiddels dat progje van de pc gehaald en verwijder nu een paar x per dag alle cookies, heb inmiddels al genoeg conflicten. Bedankt voor je advies. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan