NIS 2003 updates

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pablo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het bestandje waar de datum in vast ligt wordt niet verwijderd. De datum blijft dus in je pc staan. Omdat het niet mag op helpmij is verdere info niet mogelijk.

Inderdaad amd. Er is een bestand die elke keer onthoud wat de datum is die het moet hebben en die wordt niet verwijderd met het deinstalleren.

Geplaatst door Pablo
Bedankt Saldos, we wachten af. Toch vreemd voor zo'n duur programma!

PABLO

Weet je wat zo vreemd is Pablo ? Dat niet iedereen er last van heeft. Ik heb bijvoorbeeld er geen last van.

Geplaatst door saldos
Inderdaad amd. Er is een bestand die elke keer onthoud wat de datum is die het moet hebben en die wordt niet verwijderd met het deinstalleren.

Maar hoe komt het dan dat het bij de norton 2001-2002 wel zo lukte en niet met de norton 2003??

het is misschien een stomme vraag, maar dat betekent dus dat als je 2003 op je pc hebt staan een je koopt een nieuwe nav2003 dat je deze geen jaar kunt gebruiken? Of heeft elke cd-rom een eigen code waardoor je deze nieuwe weer terug een jaar kan gebruiken?

Als je NIS op je computer hebt staan koop je natuurlijk geen NAV meer, want NAV zit in NIS. Of je moet last hebben van een geldoverschot. NIS 2003 is gewoon iwts verder doorontwikkeld.

Het feit dat iedereen via een truc links overdwars alsnog een gratis abonnement had zat Symantec natuurlijk niet lekker. Wat zou je zelf dan doen als ontwikkelaar?

Helemaal mee ens, Wim. Vooral bij zo'n essentieel programma als NIS ben ik bereid om een bedrag per jaar te betalen. Dat staat in geen verhouding tot de ellende die je kunt krijgen zonder beveiliging!

Pablo

Geplaatst door amd

Maar hoe komt het dan dat het bij de norton 2001-2002 wel zo lukte en niet met de norton 2003??

Dat komt omdat alleen de mensen die Norton 2003 de common client krijgen. De common client updates zijn spreciaal bestemd voor Norton 2003.

Bedankt. Is er iemand die dit geprobeerd heeft? Is het een succes? Ik wacht even op reacties, want Symantec zegt zelf dat ze geen idee hebben, waarom het probleem ontstaat.

Geplaatst door Pablo
Bedankt. Is er iemand die dit geprobeerd heeft? Is het een succes? Ik wacht even op reacties, want Symantec zegt zelf dat ze geen idee hebben, waarom het probleem ontstaat.

Nee, ik heb ken nog niemand die iets gemeld heeft of dit werkt of niet. Dus het is inderdaad nog maar de vraag of het werkt of niet.

Graag gedaan.

Ja, laat hem maar open want ik zou ook wel willen weten of de laatse oplossing goed werkt of niet.

Even een update:

Er schijnt trouwens ook een probleem te zijn met een van de patches van Microsoft.
De schuld schijnt dus niet helemaal bij de common client te liggen nu, maar meer met een patch van microsoft.
Voor meer informatie lees dit:

http://support.microsoft.com/?kbid=819634

Geplaatst door saldos

Weet je wat zo vreemd is Pablo ? Dat niet iedereen er last van heeft. Ik heb bijvoorbeeld er geen last van.

Ik heb ook van dit probleem geen verschijnselen,
maar het zou imo goed aan die patch van ms kunnen liggen,
want kwam deze niet dezelfde periode uit?

Overigens heb ik zowiezo toch watmeer vertrouwen in de programmeurs van symantec dan die gladiolen van Bill...

(En versie 2003 nietmeer buiten de licentietijd te gebruiken?
wie zegt dat?)

Laatst bewerkt:
ja, de patch kwam rond dezelfde tijd uit als de common client.

Ik heb al mensen gehad die de oatch van microsoft verwijderd hadden en toen was hun probleem opgelost.
Dus het probleem zit hem niet in de common client meer, maar echt in de Microsoft patch.

En wat bedoel je met: "(En versie 2003 nietmeer buiten de licentietijd te gebruiken?
wie zegt dat?)"

Geplaatst door saldos

En wat bedoel je met: "(En versie 2003 nietmeer buiten de licentietijd te gebruiken?
wie zegt dat?)"

Shjit, ik had me stil moeten houden:o

Ik doelde ermee op de reactie van wim1960 en op
de deinstallatie/upgrade ervaring van amd.

((AMD;; Ik heb van de week norton antiv.2003 verwijderd,ook via regedit alles van norton en symantec verwijderd,en heb hem vandaag terug geinstalleerd zonder de common client en het probleem van langzaam opstarten is voorbij.Maar aan 1 ding kan ik niet aan uit ,toen ik den norton 2003 op 9 december 2002 heb geinstalleerd ging de live-update tot 9 december 2003 en nu ik hem volledig terug opnieuw geinstalleerd heb gaat hij ook maar tot 9 december wat normaal tot 14 maart 2004 zou moeten zijn. Hoe zou dit komen??

Bij norton 2001 en 2002 had ik dit niet dat ging telkens als ik die terug opnieuw installeerde weer een gans jaar verder.))

Maar kwil toch wel even duidelijk stellen dat elke manier van illegaal updaten werkelijke onzin is.
Elk jaar opniew staat erweer een fris, nieuwe versie van het programma in de schappen waar ik al jaren niet ontevreden over kan zijn. Duur zijn ze wel btw, dat wel:D
Geweldig offtopic trouwens...

Laatst bewerkt:
Sorry even nog een update:
De patch voor de nederlandse Norton is er pas op 27-5.
De patch is er nu alleen voor de Engelse Norton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan