Nis 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikbouw

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Ik heb norton internet security 2004 geinstalleerd. Alles werkt prima behalve:

Als de computer opstart en dus ook NIS 2004, staat standaard de indringdetectie uit ???? Ik wil dat deze ook direct aan staat ??? Waar kan dat aan liggen. Bij een andere pc werkt dit wel zo.!!!!

heb je zelf al gekeken en op indringersdetectie geklikt en dan rechtsonder configureren en kijk of die wel aan staat bovenste indringersdetectie inschakelen.

Re

Yep, gedaan maar als ik de pc morgen weer opstart is die niet ingeschakeld. Ik moet dat dan weer handmatig doen.

vreemd ik zie hier ook geen optie om te kiezen bijv. starten als windows opstart het enige wat er staat is dat je kan inschakelen.
zoek effe verder voor je.
eerst even eten:p

Laatst bewerkt:
Hallo,

Dit probleem heb ik ook na het installeren van SP2ned,

Ik gebruik NortonSystemWorks 2004 en NortonFireWall 2003.

Bij het opstarten, moet ik dus ook handmatig de nortonfirewall inschakelen, norton antivus geen probleem.

Maar het rare is, ik draai dus 2x firewall Xp en 2x antivirus Xp, alles ingeschakeld dus, geen problemen met programmas en/of op het internet.

Ik denk dat we moeten afwachten voor een upate van microsoft.

Groeten,

JacK.

Leuk verhaal maar het gaat over nis 2004 en die heb ik ook samen met sp2 en dat werkt perfect,ik hoef niets handmatig aan te zetten.
Dus die update van jou kijk ik niet naar uit hoor.

Bij opties gekeken?

En als je hem inschakeld; krijg je dan verder geen fouten ofzo? Dat heb ik een keer gehad dat 'ie daarom niet op kon starten..

Extra, opties, tabblad algemeen.

Helaas

Helaas....... nog steeds niet de juiste oplossing :(

hoi,
als ik dubbelklik op het wereldbolletje van nis dan kan ik opties kiezen en daar staat opstarten als systeem opstart.

Barbara

Re

Ja dat klopt. Bij mij werkt dat ook zo alleen de indringdetectie start niet automatisch op. De rest doet het prima !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan