Nis 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter Youri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Youri

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo,

ik werk met xp en heb als anti-virusprogramma norton 2003.
Nu heb ik norton internet security 2004, ik heb hem wel nog niet geïnstalleerd.
Vraag is : mag ik deze allebei installeren of mag het maar 1 van deze 2 zijn.

Groetjes,
Youri

waarom niet je hebt een virus scannen en een internet secrurietie der op dat is beide wat anders.

ik heb ook norman (virusscan) en Norton Internet Security op mijn pc staan met xp

Geplaatst door traxion
waarom niet je hebt een virus scannen en een internet secrurietie der op dat is beide wat anders.

ik heb ook norman (virusscan) en Norton Internet Security op mijn pc staan met xp

Oh, sorry. Ik dacht dat in Norton Internet Security ook antivirus zat. Als dat niet zo is, dan moet je maar vergeten wat ik geroepen heb:)

Dus, ik zou best toch eerst norton 2003 verwijderen en dan pas NIS installeren.

Allee bedankt!

Youri

Geplaatst door Youri
Dus, ik zou best toch eerst norton 2003 verwijderen en dan pas NIS installeren.

Allee bedankt!

Youri

Zou ik wel doen!:thumb:

ja maar hij vroeg als eerste of dat hij ze beide der op zijn pc mocht hebben.

en dat kan best

Geplaatst door traxion
ja maar hij vroeg als eerste of dat hij ze beide der op zijn pc mocht hebben.

en dat kan best

Nee dus. Ikself heeft gelijk.

idd je kunt er niet 2 laten lopen,dat gaat nooit goed.
beste is dus wat ikzelf aangeeft 2003 verwijderen en 2004 gebruiken.

Geplaatst door traxion

Geplaatst door maikel9
idd je kunt er niet 2 laten lopen,dat gaat nooit goed.
beste is dus wat ikzelf aangeeft 2003 verwijderen en 2004 gebruiken.

Je kunt zelfs NAV 2003 en NIS 2004 niet tegelijkertijd hebben op je pc, want zodar je NIS 2004 installeert, dan wordt NAV 2003 verwijderd omdar NIS 2004 als NAV 2004 in zicht heeft.

Maar het is natuurlijk altijd beter om NAV 2003 eerst te verwijderen en dan RNAV tool te gebruiken en dan NIS 2004 te installeren om complicaties te voorkomen.

En traxion, Je gebruikt Norman virus scanner en NIS die al een virus scanner in zich heeft. je moet nooit 2 virus scanners op de pc laten lopen ten eerste omdat je windows corrupt raakt en ten tweede omdat de virus scanners elkaar's virus definities als virussen gaan zien en dan gaan ze elkaar bijten wat restulteert dat je pc juist slechter beschermd is dan met 1 virus scanner.

Dus ik zou Norman verwijderen als ik jou was.

Is het programma norton internet security dan voldoende om mijn pc te beschermen tegen virussen?

Alleszins aan iedereen al bedankt voor de reacties.

Youri

Geplaatst door Youri
Is het programma norton internet security dan voldoende om mijn pc te beschermen tegen virussen?
Alleszins aan iedereen al bedankt voor de reacties.
Youri

Wel tegen virussen, maar niet tegen spyware.

om spyware te voorkomen, kun je ook het beste spyware blaster, spyware guard an spybot installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan